Presedintele celor de la Honda, a anuntat ca va urmarii cursa din Austria direct din paddock. Conform declaratiei de presa "vrea sa vada "nightmare-ul" direct de la fata locului".
Calificarile de ieri au fost foarte animate mai ales daca ne uitam la cei de la Lotus si Force India care au intrat in Q3, cu ambele masini. Si cei de la Ferrari si Williams ar fi fost acolo dar Vettel si Massa au avut probleme cu MGU-K-ul si au pierdut vreo 150-200 bhp, de aia nu au intrat nici pe supersoft in Q2. Cei de la Ferrari s-au prins de problema lui Vettel chiar in primul tur facut de acesta si nu s-a putut rezolva problema pana la finalul lui Q1, iar Massa a pierdut puterea adusa de componenta, chiar in turu lui rapid.
Dar Vettel a reusit "performanta" de a mai primi o penalizare de 5 pozitii, astfel incat va pleca ultimul de pe grila, pentru ca a depasit un monopost Manor sub steagul rosu. Mai prost nu se putea, daca era pe locul 11 era ceva dar de pe 20... eh sa vedem ce face diseara. La fel si Massa, era suparat rau de aceste probleme, mai ales ca monopostul se muleaza pe acest circuit.
Rosberg s-a prins a de ultimul lui tur, cica a nimerit un set de pneuri mai proaste decat celelalte folosite, dar oricum lupta prntru prima linie tot intre baietii de la Mercedes s-a dat.
Oricum faptul ca un pilot a folosit deja a cincea unitate, iar macar 5 alti piloti sunt la unitatea nr. 4, inainte de jumatatea sezonului este pur si simplu dezamagitor pentru motoristii din F1.
O sa va rog sa corectati urmatoarea fraza: "Cel mai rapid pilot fără motor Mercedes a fost Daniil Kvyat (Red Bull), care a ocupat locul şase", cel mai rapid pilot fara motor Mercedes cred ca este Raikkonen, zic eu.
I-au schimbat motorul si lui Vestappen care are astfel 15 locuri penalizare.
Nu ma intereseaza sa revina realimentarea si considerand ca vreo 90% din fani nu isi doresc sa revina, sper fie respinsa idea de echipe si sa ne concentram pe ce conteaza cu adevarat: preturile pentru TV view si preturile de intrare pe circuite.
As minti daca as spune ca stiu cat de mult sunt fanii interesati de acesti tokeni sau de folosirea lor dar se pare ca cei de la Honda au cam abuzat de schimbarile pe baza fiabilitatii si cei de la FIA, nu mai sunt prea bucurosi in accepta alte schimbari care au fost sa zicem gratis. Dupa cursa din Monaco, se tot discuta cum ca anumite schimbari care ar fi trebuit sa coste tokeni, au fost facute gratis si de aia FIA s-a suparat si nu mai aproba aceste schimbari. Una dintre schimbarile pe care cei de la Renault trebuie sa le faca este schimbarea pistoanelor, care ar costa tokeni, si evident... la fel ca cei de la Honda vor s-o faca gratis. Si ma refer la constructia pistoanelor, nu doar la schimbarea lor fizica.
Lasand la o parte situatia din clasament a celor de la Red Bull, ei sunt de urmarit pentru ca nu mai nici un pachet nou.
Ultimele comentarii
116 in total