Eh Button nu are unde pilota, in afara de cei de la McLaren nu ii prea vrea nimeni nici macar in Le Mans, pe cand Alonso ar fi putut pilota in Le Mans chiar in acest sezon. Si daca ne uitam la rezultatul lui Hulkenberg... chiar este pacat ca nu a putut participa si Alonso. Button poate astepta oricat, nu are alte oferte, depinde de cat vor mai vrea cei de la McLaren sa-l tina, comparativ cu Alonso care isi doreste acel titlul care i-a scapat intre degete in 2010 si 2012. Si fara rautate, ar merita o sansa la inca un titlu.
Cat despre motoare, din pacate este o mica confuzie aici. Button a schimbat deja motorul si este la unitate nr. 5 de aia a avut un o penalizare cursa trecut, in timp ce Alonso este la ultima unitate, daca o va schimba, vor incepe penalizarile. Asta si pentru ca Mercedes se opune inca ideei de a folosit inca o unitate sa zicem gratis fara penalizari.
Totusi, cei de la McLaren trebuie sa parcurca cat mai multi km, pentru ca doar asa vor testa aceste unitati si vor vedea ce nu merge, iar asta inseamna sa testeze in FP si in cursa sa o termine decat se poate si nu au probleme. Mai sunt 13 curse in care pot invata multe si sigur ii va ajuta in 2016.
Era vise declaratiile celor de la Honda la inceputul sezonului cand spuneau ca vor face o treaba mai buna decat cei de la Mercedes. Realitatea a fost cu totul alta, ca dovada si la Ferrari. Sunt atat de aproape si totusi foarte departe. Ambele echipe au nevoie de timp pentru a gasi solutii, a le testa si a le pune in practica, pe cand Mercedes deja sunt acolo...
Pentru fanii lui este confuza de tot treaba. Anul trecut era cel care s-a descurcat cel mai bine cu monopostul, anul acesta din pacate da vina pe monopost pentru diferitele probleme, plus... coechipierul se descurca mai bine dupa cateva curse cu probleme. Fanii lui ar spune ca este un pilot foarte bun dar nu stie sa dezvolte monopostul, prostii, pilotii doar dau niste indicatii in rest n-au nici o treaba cu monopostul. Problema reala este din pacate plecarea lui Newey si a lui Prodomou, pentru ca ei dezvoltau monopostul de anul trecut nu Ricciardo sau Vettel. Echipa trebuie sa se obisnuiasaca cu un motor Renault cu multe probleme, cu un sasiu cu alte probleme si cu o echipa tehnica fara doi membri destul de importanti incat sa conteze. Dar Ricciardo credea ca o sa fie altfel anul acesta si de aia in loc sa fie calm, nu face decat sa se planga in presa. In principal orice persoana cand nu se descurca cu ceva, se plange, fie in presa, la colegi, acasa la prieteni sau in orice alt loc, unde cineva poate ii ascunde.
Lasand la o parte problemele produse de cei de la Renault, va mai dura ceva timp pana echipa se va recompone si va lucra mai eficient, dar nu cred ca se va intampla in acest sezon, ci din contra, in urmatorul. In rest multa bafta si la mai putine declaratii in care cei de la Red Bull dau vina pe cei de la Renault, pentru ca sincer sunt penibili.
Este confuzie mare la Renault in aceste momente. Ar vrea sa cumpere Toro Rosso dar nu au bani de asa ceva, ar vrea sa cumpere Lotus, dar cei de acolo vor bani in transe sau asa ceva, cu motorul si echipa lor tehnica inca nu sunt unde isi doresc. Nici nu-i de mirare ca a fost CEO-ul lor la Monte Carlo sa vada cum sta treaba pe circuit.
Cat despre dezvoltarea motoarelor, daca nu ma insel inainte de incepe 2014, Alain Prost spunea ca cei de la Renault au cea mai mare experienta in dezvoltarea acestor motoare, si ca este sansa lor sa faca o surpriza placuta, mai ales ca aveau un plan interesant pentru acest motor. Si rezultatul a fost... la fel de dezastruos ca al celor de la Ferrari, dar deh macar au castigat 3 curse. 18 luni mai tarziu... sunt la unitatea nr 5 pentru un pilot si la unitatea nr. 4 pentru restul (de trei piloti) asa ca pentru moment nu se poate mai prost. Poate n-ar fi rau sa lucreze impreuna decat sa dea declaratii la fiecare 10 minute (figurativ evident). Si cei de la Ferrari tot dau declaratii, discuta strategii, discuta upgrade-uri si in cursa un pilot greseste copilareste si unul... pleaca din spatele grilei. Vor sa fie langa Mercedes? Foarte bine, asta inseamna sa fie in spatele celor de la Mercedes nu 20s mai departe.
Bine suna dragu declaratiile astea, dar m-ar bucura sa vedem rezultate ceva mai palpabile.
Nu stiu daca a gresit Raikkonen acolo, dar a dat locul 3 pe gratis, si fara sa fie presat de un alt pilot sau de problem tehnice. In rest sa vedem cum vor decurge cursele viitoare, mai sunt 12 inca.
Pacat ca nu au timp sa lucreze la un monopost nou sa zicem pentru 2015 pentru ca ar fi primit si varianta de motor Ferrari pentru 2015, si poate ar fi prins 1-2 puncte pana la finalul sezonului. Dar deh, este un sezon de reconstructie pentru cei de la Manor.
Ultimele comentarii
116 in total