@AliceVogans: Evident, 5 ore mai tarziu dupa ce au corectat. Dar Kyro are dreptate, de mult ori sunt greseli in articole, care raman necorectate sau sunt corectate mult mult mai tarziu. Unele nu sunt corectate niciodata, dar nu-i bai sunt multe articole si este greu sa le tii urma.
In Formula 1 se declara multe chestii, unele adevarate altele nu, dar idea de baza este simpla: la cat mai multe declaratii, chiar daca unele sunt contradictorii, macar asa avem ce scrie (zic ziaristii :P).
Cei de la Red Bull au o problema cu baietii de la Renault. Care la inceputul anului discutau despre "vor dezvolta motorul la infinit", "avem un plan clar", "este cel mai smecher motor" bla bla bla bla si din pacate... in realitate treaba a fost alta. Evident, anul trecut au stat mai bine ca cei de la Ferrari care la randul lor au avut exact aceleasi declaratii ca cei de la Renault!
Totusi, cei de la Red Bull nu conteaza decat daca se bat cu cineva, cu oricine, avand piloti tineri, pentru ca asta este mesajul lor. Daca acest mesaj nu iese in fata, cei de la Red Bull nu mai "primesc cas" si treaba nu-i mai intereseaza. Si cam asta se intampla in acest moment.
2015 s-a cam terminat pentru ei, sa vedem testele din 2016, cred ca vor fi foarte importante pentru viitorul relatiei Red Bull-Renault.
Alonso nu risca nimic, stie deja ca va primi o penalizare atata timp cat asa este planul celor de la McLaren Honda. Au venit cu un pachet aerodinamic si pentru Alonso care a avut deja trei amandonuri consecutive, au lucrat la motorul lui si se spera ca este mai bun decat in cursele trecute, cel putin mai fiabil. Pentru ca cursa din Austria oricum nu le convine, mai bine sa primeasca aici penalizarea decat in Anglia sau Ungaria, curse care le convin mai bine (asa zic ei). Button a primit pana acum noutatile, este randul lui Alonso sa le incerce, ce-o sa fie vedem in cursa.
Jantele de 18" sunt cam irelevante in acest moment, sunt ceva mai grele ca cele actuale, plus ma trebuie modificate si suspensiile + Bernie nu-i vrea pe cei de la Michelin. Plus cei de la Mercedes s-au adaptat foarte bine la aceste pneuri, nu cred ca vor vrea sa treaca la un alt producator al caror pneuri s-ar putea sa ne convina la fel de bine. Si plus fanii sunt confuzi, ba vor pitstopuri multe, ba putine, ba vor diferite variante de pneu, ba vor putine, este cam evident ca nici fanii nu stiu ce vor.
Din ce am inteles eu din chestionarul ala despre F1, fanii vor depasiri nu conteaza daca sunt artificiale sau nu, vor sa vada depasiri. Singura problema este vor sa vada aceste depasiri doar daca favoritul lor este cel care depaseste, nu si daca favoritul lor este cel depasit. De fapt fiecare fan vrea sa vada ca favoritul lui castiga cursele, nu-l intereseaza de restul, si daca favoritul lui nu castiga... trebuie schimbat ceva. Ca dovada in acest sezon in cursa din Canada, doar fanii lui Hamilton au spus ca ce cursa bestiala a fost, restul fanilor... dormeau de mult in fata TV-ului. Sa vedeti pareri de pe alte site-uri :P
Este o solutie interesanta pentru ca cei de la Manor au probleme cu banii si sincer un motor gratis (altfel nu vad de ce ar lua motorul Honda lol), i-ar scapa de vreo 15 milioane de euro, pe care i-ar putea folosi la altceva. Ma gandesc ca poate in schimbul celor 11 milioane de euro pe care ii au datorie la McLaren, poate ii vor lua pe Magnussen, in 2016 cine stie.
In acelasi timp daca cei de la Honda au nevoie de mai multe date inseamna ca ceva nu merge in parteneriatul cu cei de la McLaren, ceva ce cei de la Honda nu ne spun.
Ultimele comentarii
116 in total