@Jumbo1874ro: Nu stiu daca ai citit cateva articole in care Boulier vorbeste despre echipa sora din GP2. Daca le citeai, intelegeai despre ce este vorba. Cei de la McLaren pentru ca cei de la Honda nu dezvolta motorul cum vor ei, se gandesc sa aduca echipa X din GP2 (imi scapa acuma cum se numeste), care sa fie motorizata tot de Honda (evident), si care sa ii aiba ca piloti pe cei de mai sus. Idea monoposturilor client a fost impinsa puternic doar de cei de la McLaren din acest motiv, dar pentru ca restul nu au parut asa de interesati... a fost abandonata.
Nu stiu cat de buni sunt pilotii din F1, dar cursa trecut am vazut un singur lucru: nici unul nu-i perfect. Hamilton a gresit, Rosberg la fel, Ricciardo... si el. Ma gandesc ca acel contact dintre Rosberg si Ricciardo se putea evita dar deh... lucrurile par usoare dupa ce s-au intamplat deja. Despre Maldonado nu zic nimic, este irelevant ce face el intr-o cursa, cel putin pentru mine. Cat despre care-i cel mai bun, pai simplu: cel mai bun este cel greseste cel mai putin. Este singura regula valabila in orice competitie/intrecere/slujba si orice altceva (am inclus si examenele aici sau scoala daca vreti). Si la final care o sa fie cel mai bun? Simplu, cel care a gresit cel mai putin si a acumulat cele mai multe puncte, dupa ultima cursa. Ca poate unora le place un alt pilot, sau altora altul, este absolut irelevant, ajuta vanitatea fiecaruia si nimic altceva.
Urata treaba, dar cei de la Renault au o foarte mare parte din vina. Cei de la Renault au vrut aceste motoare, si considerant ca se folosesc din 2014, ma gandesc ca trebuiau sa fie cei mai buni cand de fapt... surpriza a venit dintr-o alta parte, adica Mercedes. Mercedes are un pachet foarte bun, care in acest moment este in punctul maxim de dezvoltare, de fapt era acolo de la inceputul sezonului. In timp ce, cei de la Ferrari mai au ceva probleme de rezolvat, cei de la Renault lucreaza la varianta pentru 2016, care ruland pe un singur piston, prezinta premizele unei imbunatatiri de 2-4%, ceea ce sunt foarte interesant la nivelul intregului pachet. Dar.... 2016 este inca departe, mai mult multe curse pana la Sochi cand cei de la Renault ar aduce primele imbunatatiri pachetului actual. Intre timp, cei de la Honda au mers cu motorul la maxim... si acesta este rezultatul, conform diferitelor idei sustinute de diferiti ingineri, motorul Honda este la peste 100 bhp in spatele motorului Mercedes.
Si ca sa inchid idea... asa si ce facem sezonul viitor? Speram ca cei de la Ferrari poate, intr-o sa zicem unda de speranta vor face un pas mare inainte, alaturi de cei de la Red Bull sau... ne vom astepta la un sezon ca acesta, sau poate un nou 2014? Pentru ca un singur lucru de poate observa in legatura cu dezvoltarea motoarelor... dureaza mult, si nu are rezultate garantate. Am vrut sa spun "imens de mult"... adica peste jumatate de sezon... dar credeam c-o sa va speriati...
Cei de la Mercedes sunt favoriti un urmatoarele doua curse adica Spa si Monza, iar un start prost desi pare posibil nu inseamna neaparat ca cursa se va termina prost pentru pilotii Mercedes. Este greu de prevazut cum ar arata startul de la Spa, fara sa fim la Spa! Sa vedem FP, calificarile si cursa, iar dupa vom avea ce dezbate, sper eu!
Este greu de estimat cum ar merge un monopost Red Bull echipat cu un motor Mercedes, dar este posibil ca la inceput sa nu mearga asa de bine pe cat cred ei, mai ales daca cei de la Mercedes le vor ascunde anumite lucruri. Cei de la Renault macar desenau motorul special pentru ei, bine au gresit in 2014 si 2015 dar, a fost greseala ambelor parti pentru ruptura dintre ei. Totusi, un monopost Red Bull echipat cu motor Mercedes, ar putea sa fie ceva mai apropiat ca performante decat au fost cei de la Williams, dar nu in 2016, poate in 2017 si este doar o parere personala.
Ultimele comentarii
116 in total