Frumoasă mașină… foarte frumoasă, nu se va mai vinde în Olanda… deci “nu iese” din producție. Este o doar o formulare nepotrivită. Interesant care este de fapt știrea, poi este ceva special în Olanda? Nu poți să vinzi masina respectivă asa cum se vinde în Suedia, Norvegia, Franța… etc. Este aceeași mașină, o vede omul pe internet, merge la dealer, face o configurație o comandă și gata.
Poi stai așa Cross Country heeeelloooo că nu-i de oraș… din autonomia declarată rămâne real la condus pe autostrada maxim 250 km, ca nu poti sa ajungi cu zero baterie la stația de încărcare.
Îmi pare rău pentru Volvo, dar acel cockpit este jenant. O să vedem vânzările că de lansat poți lansa ce vrei, așa ca Trump, toată ziua “lansează” chiftele, să vedem cât durează la el 48 de ore de la investire ca să încheie pacea și cu ce preț. :(
Piața a decis, BEV-urile sunt niște electrocasnice și nu contează cât de rapid fac suta. Nu interesează în zona mașini de performanță nici la BMW, nici la Mercedes, nici la Audi…. și cel mai important nici la Porsche. Este clar ca nici dieselul nu interesează în această zonă. Dieselul după cum știm (motorul diesel) este opusul schimbărilor dramatice de turație, deci nu.
Dacă electricele erau introduse ca o simplă “motorizare” la oferta deja existentă, se puteau salva miliarde și multe locuri de muncă.
Atenție focile că apar (așa cum estimez de câțiva ani buni) tot mai mulți care recunosc efectul economic sinucigaș al “politicilor verzi” din UE. Unul dintre aceștia este ministrul energiei care a fost la Striblea. Dă-ți o căutare singurei, ca link-uri cu tembeli din familiile voastre pline de cocalari ați pus suficiente.
Bani-s păpați, joburile dispar la greu, economia Europei a scăzut de la o treime la 15% la nivel global, iar aer mai “curat” avem din părți.
România importă (ignoranților ce sunteți) electricitate produsă în Serbia din cărbuni.
Nu există viitor energetic fără nucleare și gaz. Ca în 50-100 de ani lucrurile vor sta diferit, cel mai probabil da… dar nu putem pune totul în stand by până atunci.
“Fetițele”… nu fiți ridicoli.
Nu investitorii sau cifrele umflate la vânzări au vândut 2,5 mil de BMW-uri în 2024.
În reprezentanțele Volvo este plin de EX40.. oare apar la vândute? ;)
Gata am înțeles… Volvo nu doar că este cumpărat de genii și crem de la crem, îți chiar schimbă sângele în momentul în care îl cumperi. :)))
PS conduc un Volvo, deci nu am nici o problemă nici cu Volvo, nici cu BMW, Mercedes, Audi, etc.
Este monument de prostie cât repetați și încercați să schimbați ce vrea omul… este inutil. Oare cine de pe aici o să-și schimbe părerea le că zice Mihăiță, Metuț, și restul focilor spălate pe creier (nu, n-am uitat…) :)))
No ioi… cine ar fi anticipat așa ceva? Clește Tesla s-a frânt. Asta este când vinzi gadget-uri. Păcat de ceea ce Tesla a făcut foarte bine, dar să insiști în inepțiile legate de ergonomie, comenzi esențiale care se pot accesa doar pe un ecran și să nu dezvolți produse adaptate pieței PLUS măgăriile pe care le face Musk (nu am zis că-i un imbecil doar așa din plictiseală).
Unde-i foca care a pus boticul la cele 2 mil de rezervări pentru uglytruck? N-au vândut nici 40.000 de porcării și gata, sunt pe stoc. “Mai mult” Tesla a anunțat ca urâțenia nu va avea urmași (o veste excelentă), și nici magnifica tehnologie air bend (exoscheletul rigid din oțel bla, bla…) nu va mai fi utilizată… că-i prea scumpă.
Au apărut și pentru unde locuiesc, și da… sunt muuuult mai urâte decât în poze.
Nu m-aș mira să oprească complet producția urâțeniei până la sfârșitul anului.
Sper să vină repede cu un model de mașină (nu vrăjeli), ca altfel o să fie nașpa.
Ultimele comentarii
3244 in total