Fiind un fecvent utilizator al ACC-ului, inclusiv cu menținerea automată a mașini pe mijlocul benzi (lucru care se poate rezolva prin reprogramare la unele mașini care au doar asistent la apropierea de una dintre liniile de demarcație), am încercat să fac o legătură între studiu și realitate, dar nici măcar articolul nu poate. Cele 1,8% le poți “stoarce” si dintr-o portocală.
O așa tâmpenie (pot să-mi spune cercetătorii lui pește prăjit ce vor)… nu am mai auzit demult, excepție fac focile care fac baie în diesel. ACC-ul previne accidente, previne oboseala, “invită” la o conducere sincronizată cu viteza traficului etc. Normal ca utilizarea ACC-ului în condiții necorespunzătoare poate crește riscul, dar asta doar dacă șoferul este un pericol public. Fără acel sistem ar face și mai repede accident.
Personal nu folosesc ACC-ul dacă am o viteză mare și sunt spatele altei mașini, chiar dacă vorbim de o distanță decentă, în caz ca se întâmplă ceva, este posibil ca respectiva distanță să nu fie suficientă.
Este simplu și scrie în articol, divizia electrică a pierdut acești bani așa cum a spus un coleg mai sus: deprecieri, stocuri, mașini nevândute, mentenanță, consumabile, salarii etc. Amortizarea rămasă NU se poate include în cheltuieli pe anul precedent, nu se pot face nici provizioane pentru amortizare, este evaziune fiscală să faci așa ceva. În toate țările există audituri speciale pentru mijloacele fixe, pentru ca vorbim de implicații semnificative în calcularea profitului și a impozitului pe profit.
Dar, FORD pierde bani mulți… miliarde!!!!
E v-am spus ca Musk este un nesimțit și un mare bou, dar focile nu ca am eu o obsesie. Normal că o bună parte nu mai cumpără Tesla diun cauza boului. Doar nu au devenit ID-urile peste noapte dezirabile. Cel puțin Cupra arată muuult mai bine dacat majoritatea cartofilor BEV, dar ID-urile sunt mai urate decât Teslele. Despre soft nu cred ca VW sta in fața Tesla… deci, schimbarea i se datorează celui mai bogat om al planetei care a afirmat ca Tesla va deveni 20% producător de mașini și 80% de tehnologie, altfel spus cele 20 mil. de masini pe an a fost doar o gălușcă pe care focile au devorat-o, ca atâta pot și ele sărăcuțele. ;)
Ultimele comentarii
3245 in total