… că tu nu poți, nu-i o regulă generală. Unora nu ne este frică să gândim și să decidem rațional atunci când situația o cere. Cu prinsul de fluturi sunt cei ca tine și politicienii. Europa nu putea să facă ce a făcut China pe parte de BEV-uri nici dacă avea cineva dorința asta. În consecință, dacă cu adevărat BEV-urile sunt viitorul, Europa are o problemă foarte complexă. Dar asta se poate întâmpla doar dacă bateriile vor primi “o revoluție” în materie de încărcare și atunci mai avem o șansă. În momentul de față ce poate schimba situația este propria lor lăcomie (a Chinei) care a dezvoltat (deci cheltuit în draci) capacități de producție care nu sunt necesare. Dacă tu consideri că acest SUV de la Skoda este o idee bună, asta este… dar nu trebuie să fim toți la fel, nu?
Wagoneer trebuia să ajungă la 750 pe zi, abia reușesc să vândă 100. Dacă ai putea înțelege ce costuri implică să dezvolți capacități pentru 750, furnizori, logistică etc, și să vinzi în realitate 100, probabil aș avea cu cine vorbi. Pentru moment ai replici de maxim clasa a 4-a și zero argumente, doar Georgisme.
La o lungime de peste 4,7 nu mai este clasa A…, design exterior ok, se pară că au vrut să-l facă “nervos”, dar a ieșit mai mult “trist”, la interior este absolut abominabil în special cockpit-ul, bănuiesc că la face lift o să introducă lumini ambientale și în cusăturile scaunelor. Autonomia VS capacitate baterie mi se pare cam exagerată, dar nu este singurul caz și la ICE-uri este la fel.
Că și Nortvolt, o să-i umple de bani. Sper să se trezească și să pună pe pauză restul tâmpeniilor. Auzi tu SUV electric de 7 locuri. Magăoaia a fost hotărâtă în urmă cu 2 ani, sper că acei cretinii care au hotărât așa ceva nu mai sunt la butoane.
Se văd rezultatele rahaților care au condus “ofensiva verde” în Europa. Să construiești o asemenea fabrică în Suedia (una din cele mai scumpe soluții din Europa), este nu doar o aroganță ci chiar prostie pură. Nici în Excel nu au reușit să ajungă la un rezultat pozitiv, dar după cum vedem la focile electrocutate de pe aici… ele găsesc scuze. Scuzele și explicațiile eșecului unui asemenea proiect este că și cum Georgescu încearcă să-și explice inepțiile, și anume inutil!!! Doar ratați pot să caute motive și scuze la ceva ce nu trebuia să existe. Eu personal sunt sătul de rezolvat probleme care nu trebuiau să existe și asta doar pentru că unii au vrut să fie mai catolici decât papa, și încă se mai întâmplă… tocmai s-au cheltuit peste 10 mil de euro pentru o problemă de calitate imaginată și ghici unde? La Stellantis!!!
Ultimele comentarii
3324 in total