Bine rău, pentru 99,99% contează doar așa la capitolul cunoștiințe generale. Aston Martin este o jucărie pentru foarte puțini, și oricum până în 2030 nu putem face stoc că oricum coada nu-i ;).
Colegul de mai sus… de ce ai face asemenea chestii cu o țeavă de eșapament? Așa ceva… se pare că Georgescu este doar unul din cei mulți care atunci când vorbește crede că-i atins de Duhul Sfânt, mare-i grădina… ce crezi despre “aurul atomic”? îl poți atinge, să faci scufundări? :))))))
Hopa și focile șugubețe, ce frumos vă înțelegeți măi fetelor… hai că vă pup ;)
PS cum stăm cu creșterea exponențială la vânzări de electrice? tic-tac, tic-tac… și nimic, cam toți o dau la întors așa pe “silence”, reduc capacitățile, amână lansări, închid fabrici, reloca producția din Europa… dar focă-i foca, până la capăt :))
Lansând la o parte “dilema” propulsie respectiv tracțiune, Sprinter a scris cu adevărat istorie. Chiar dacă este oarecum ciudat ca un producător premium (știu ca mai este și cazul Volvo), să vină cu o gamă de produse utilitare, totuși Mercedes a reușit să facă treabă bună. Chiar și peste mări și țări în cazul în care este nevoie de utilizarea unui transport special (mai rapid decât un camion), îl mai găsești sub denumirea de Sprinter, ceva de genul copie Xerox.
Pe de altă parte, poate este doar părerea mea, dar cam “bate” rugina destul de rapid la aceste modele.
Este o practică comună si se cheamă CKD-uri, și bine’nțeles că se încearcă evitarea plății de taxe te import, pentru a putea fi competitiv, altfel game over în multe situații.
În general se încearcă evitarea a plății anumitor taxe și nu văd nici o problemă dacă se face în limitele legii.
Dacă VW crede ca a procedat corect are dreptul de a cere sa nu plătească.
Se va analiza și decide în consecință iar faptul ca VW a făcut și dres nu știu unde și când, nu are nici o relevanță pentru tranșarea subiectului. Totuși vorbim de o grămadă de bănet, nu-i așa la distracție.
Ultimele comentarii
3344 in total