De pe 1 pe 32, oare cine a “ghicit” încă de anul trecut?
Rămâne cum am stabilit, BEV-urile nu sunt adresate zonei în care ar trebui să fie utilizate, pentru că nu se poate… buba este bateria și cam asta este!!!! Fără BEV-uri sub 20.000 viitorul nu poate fi electric, și nu este singura condiție.
@ mda… de acord, este o problema pe care am văzut-o și în Helsinki clar la o scara mai redusa, dar făcea o notă discordantă cu restul “peisajului”. Cred ca este nevoie ca aceste trotinete să aibă lucuri clar definite unde se pot parca. Ai parcat-o, faci o poză direct în aplicație și gata. Altfel spus dacă nu o lași la o asemenea locație special amenajată să fi taxat cu 200 de euro (un exemplu). Nu ne putem baza pe bun simț atunci când se pot produce consecințe nasoale. Pentru asta legea ar trebuie să permită operatorilor să pună în aplicare penalități în caz ca nu se respectă scopul și destinația acestor trotinete.
Chiar sunt utile în multe situații, dar sunt și aspecte negative care trebuie anticipate și pe cât posibil eliminate.
Nu este o soluție pe care oricine o poate utiliza și nici nu trebuie încercat acest lucru.
Ce să mai inovezi? Roata a fost de mult inventată. Lumea vrea mașini ieftine ori tendința este inversă. La Sandero sau Duster designul este în plan secund. Cel mai important lucru este ce poți face cu ele la banii care costă.
Să-și dezvolte naibii componente comune între modele (inclusiv între companii), să fim serios ca multe “mațe” nu interesează pe nimeni. Dar având componente comune, diversitate mult mai mică se pot face economii imense atât în producție, logistică, cât și în service (foarte important). Multe customizări sunt inutile și irelevante în zona de volum, trebuie ieftin, bun și ușor de întreținut.
Și să cumperi o anvelopă a devenit o bătaie de cap… dă-o’ncolo!!!
Da de ce? Unde? Pentru ce? Viața bogaților care își iau așa ceva este muuuult prea importantă (pentru ei înșiși), “condusul” cu 500 km/h făcând notă discordantă. Matematic 500 este dublul lui 250, o limită de viteză prezentă la mai multe super car-uri, dar în acest ca cei 500 sunt mult mai mult decât dublu, nebunie curată!!! Experimente, teste etc… da am înțeles, dar să pui așa ceva pe stradă, nu văd sensul.
PS asta nu înseamnă ca Bugatti nu rămâne The Ultimate Machine!!!
Ultimele comentarii
3165 in total