Cel care dă banul “știe” cel mai bine. Dacă aș vrea astăzi să-mi iau o mașină premium un DS nu este interesant că se strică, iar din service o scoți și mai varză. DS-urile arată bine, dar nu-i nici pe departe suficient. La o mașină premium contează marca și pentru prețul de revânzare. Câteva mii sau chiar peste zece ca și diferență nu-s de ignorat.
De pe 1 pe 32, oare cine a “ghicit” încă de anul trecut?
Rămâne cum am stabilit, BEV-urile nu sunt adresate zonei în care ar trebui să fie utilizate, pentru că nu se poate… buba este bateria și cam asta este!!!! Fără BEV-uri sub 20.000 viitorul nu poate fi electric, și nu este singura condiție.
@ mda… de acord, este o problema pe care am văzut-o și în Helsinki clar la o scara mai redusa, dar făcea o notă discordantă cu restul “peisajului”. Cred ca este nevoie ca aceste trotinete să aibă lucuri clar definite unde se pot parca. Ai parcat-o, faci o poză direct în aplicație și gata. Altfel spus dacă nu o lași la o asemenea locație special amenajată să fi taxat cu 200 de euro (un exemplu). Nu ne putem baza pe bun simț atunci când se pot produce consecințe nasoale. Pentru asta legea ar trebuie să permită operatorilor să pună în aplicare penalități în caz ca nu se respectă scopul și destinația acestor trotinete.
Chiar sunt utile în multe situații, dar sunt și aspecte negative care trebuie anticipate și pe cât posibil eliminate.
Nu este o soluție pe care oricine o poate utiliza și nici nu trebuie încercat acest lucru.
Ce să mai inovezi? Roata a fost de mult inventată. Lumea vrea mașini ieftine ori tendința este inversă. La Sandero sau Duster designul este în plan secund. Cel mai important lucru este ce poți face cu ele la banii care costă.
Să-și dezvolte naibii componente comune între modele (inclusiv între companii), să fim serios ca multe “mațe” nu interesează pe nimeni. Dar având componente comune, diversitate mult mai mică se pot face economii imense atât în producție, logistică, cât și în service (foarte important). Multe customizări sunt inutile și irelevante în zona de volum, trebuie ieftin, bun și ușor de întreținut.
Și să cumperi o anvelopă a devenit o bătaie de cap… dă-o’ncolo!!!
Ultimele comentarii
3161 in total