Trei are 2 vocale, sau s-a schimbat? Nu se pun la BMW? Este penibil ce încerci să faci. Practic recunoști ca nu ai nici un argument. Numele la mașini contează, ca in unele cazuri BMW are denumiri ciudate, este desigur corect, dar articolul nu-i despre BMW și nici despre obsesiile și limitele tale ;)
Observ că nu știi să citești sau ai cretinism… am spus ca nu-mi iau BMW X3 e cat pentru ca urât, în repetate rânduri designul de la BMW este o noapte a minții. Care-i buba ta?
Aha, și la cat mint că BEV-urile-s soluția, o să înghețe înapoi?
Este încălzire globală, indubitabil, dar nu are omul treabă nici cu încălzirea, nici cu răcirea… fenomene care s-au întâmplat de multe ori în viața planetei de peste 4,5 miliarde de ani. Știu că-i greu să acceptăm, dar suntem trecători aproape insignifianți în această ecuație și nu putem face nimic în această direcție. Putem în schimb să nu mai omoram animale să facem BBQ, să ne îmbolnăvim de inimă, diabet, cancer și pentru asta trebuie să mâncăm exact ceea ce mâncăm astăzi, dar fără animale, ouă, lapte.
Poluarea este ultima care generează îmbolnăvirea noastră la mare distanță de ce băgăm în noi și nu ne forțează nimeni. Nu zic să nu reducem poluare, pentru că tehnologic se poate, dar subvențiile în BEV-uri pot și puteau fi folosite pentru producție de energie regenerabilă și când se depășea nevoile planetei, adică supraproducție de energie verde să discutăm de BEV-uri. Cat de tâmpit poți fi?
Cine ar fi zis că Polestar o să aibă probleme financiare. Nu-s în stare nici să pună niște denumiri decente pentru frigiderele pe care le fac. Hai că-s răutăcios, nu fac mașini proaste , doar că-s BEV-uri scumpe și nu-i piață. De ce au crezut că au cui le vinde?, asta-i greșeala! Trăiesc pe perfuzi și dobânzi, dar ei visează 2027… vom vedea.
Era o treabă să poți spune numele unei mașini. Autonomia unui PHEV sau BEV este cel mai mult condiționată de capacitatea bateriei. Care-i performanța extraordinară legată de montarea unei bateri de 39 de KWh? Mie îmi pare doar o alegere nu o performanță. Dacă o baterie cu jumate din această capacitate ar fi adus un preț semnificativ mai mic ar fi fost o alegere mult mai bună. Cine folosește un PHEV arareori are nevoie de mai mult de 100 km/zi.
La peste 50 K avem o grămadă de ofertă, deci nu văd de ce ar avea succes. De design nu mai spun nimic pentru ca sunt depășit de fenomen. ;)
Ultimele comentarii
3343 in total