Nu știm asta, sunt speculații care puse într-un anumit context poate fi folosit pentru a susține ceea ce se vrea. Sunt exemplu de manipulare care vrei și nu-i cazul să mă “bag” în subiect. Ce indică că BEV-urile sunt soluția? Pot fi implementate și folosite de toată lumea, și când? Pentru mine-i clar că deșii cel mai probabil a fost o intenție ok, rezultatul este un dezastru de proporții planetare, care a adus un impact negativ mediului. Nu avem BEV-uri care pot fi utilizate, bateriile actuale nu sunt soluția și sunt sigur că doar o chestiune de timp până când acest lucru va fi recunoscut. Aș vrea să greșesc, pentru că s-au cheltuit mii de miliarde și “contorul” merge, dar mă tem că nu greșesc.
Hahaha… bună asta!!! Poi este invers geniule. ;) cand vad ce aberezi, CG pare copil mic, iar firma planetei este doar o încercare tristă de a divaga de la faptul ca ai mai multe obsesii decât sinapse. Si asta-i grav ca nici obsesii nu ai multe, dar toate proaste.
Hai vezi dacă pricepi ceva… :))
https://youtu.be/1WNz1Hru_9I?si=LNM7An6l44lfuyHR
Vai dar de ce reduc capacitatea când Skoda este nu-i așa în trend cu introducerea BEV-urilor? Ore nu se vând? Dacă nu-s în stare să producă un BEV de “oraș” de dimensiuni mici cel mult compacte și la 20.000 euro o să aibă același succes fulminant ca restul. BEV-uri la peste 40.000 este prostie curată.
Si primul este Tesla, dupa Mikola, Fisker etc. Este posibil ca Nissan să aibă probleme pentru că au făcut ICE-uri care nu pot concura cu Hyundai, Kia, Skoda, VW…? Electrificarea a adus doar găuri pentru moment în afară de Tesla care a profitat de o conjunctură (bravo lor), chinezi au băgat sute de miliarde în subvenția electricelor și acuma tendința este hibrid, adică fără ICE nu ajungem la viitorul electric, care nu-i chiar după colț.
Ultimele comentarii
3343 in total