Ești dus… de tot!!! Ca ai frustrări înțeleg, dar să crezi că un scelerat criminal cu sânge rece ca Puuutin este o soluție… of, of
Măcar Hitler a pornit la război cu o armata organizată ce a dovedit (că-s nebuni), dar nu s-a făcut de cacao, doar după ce cam toată planeta s-a întors împotriva lor.
Campania lui Putin criminală în Ucraina este penibilă o demonstrație de neputință, o bâlbâială jenantă…
Este doar o frustrare și nu doar legată de cei pe care i-am menționat (sau mai bine spus de cum aleg să gândească), și nu am nici o problemă cu ce ai afirmat ca n-am nici urmă de ranchiună. De acord ca lucrurile se schimbă, dar de exemplu poți schimba unde mergi și ce faci acolo nu neapărat cu ce te deplasezi. Nu în ultimul rând nu schimbarea mă frustrează, dar atunci când se fac greșeli ar fi dovadă de caracter și nu numai să se recunoască si să încercăm altceva.
Nu este suficient să ai o soluție pentru a reduce poluarea, implementarea poate crea multe probleme dacă este prost și haotic gestionată. Dacă tu consideri ca tranziția la BEV-uri este un succes, asta este, îți respect pararea, dar asta nu înseamnă ca trebuie să și gândesc la fel.
Eu nu am acuzat nici un posesor de BEV de nimic și nici nu mă interesează, dar “ei” nu fac la fel și atunci scuze ca exista o reacție.
Da-o încolo, înapoi la motorul cu abur, telefon cu disc și TV alb/negru? Ce trist si kitchos arată un cockpit cu toate ecranele alea penibile. Ce să mă zic de un Porsche cu asa ceva… jalnic.
Bravo Kia, lucru mare sa recunoști ca ai greșit.
Noi avem pe aici foci care nici sub anonimat nu-s în stare să recunoască. În spatele ecranul sunt tot un tupeu. În fapt sunt niște nimicuri… electrice, uzate moral ;)
Fără mișto… crezi ca murea piața de nerăbdare în așteptarea unui SUV de peste 45.000? In rest ce-am văzut in filmuleț aste absolut normal într-o fabrică nouă, chiar și majoritatea celor vechi sunt retehnologizate la nivel asemănător, din ce știu Stellantis sta mai prost la acest capitol.
Externalizarea producerii diferitelor componente plus dezvoltarea echipamentelor ne-a adus în situația în care să produci o mașină a devenit mult, mult mai ușor… dar din câte se vede nu mai ieftin, poate chiar din contră. Având mult mai multă diversitate cu vânzări mai mici pentru un model (sunt și excepții de exemplu la Tesla), costurile indirecte sunt mai mari în prețul produsului. Eu cred că-i vraiște totală și nu cum spun unii “perfect storm”. De ce se va întâmpla cu aceste mașini în 8 ani când vor avea nevoie de anumite piese care au fost produse doar pentru acel model, nici nu vreau să mă gândesc. Cine-și face de lucru cu așa ceva își asumă un mare risc cred eu.
Ultimele comentarii
3108 in total