Checo are decență, bun simț ca și foarte, foarte mulți mexicani de-altfel. Este treaba lui de ce nu s-a retras mai repede. Messi sau Ronaldo au avut nevoie de o echipă (pe lângă efortul personal remarcabil) pentru a deveni ceea ce au ajuns… cred că restul se înțelege. Să vorbești așa despre o țară (la nesimțitul de mai sus, mă refer), denotă autosuficiență de cocalar rasist care crede că are umor. Trist că în România mai avem așa concetățeni care nu știu cum să se facă remarcați… fă și tu un cozonac sau dă cu aspiratorul ;)
Da junk-ul care-l bagi în tine (tu-i spui mâncare), care apropo nu te obligă nimeni (sunt alternative verzi, curate, care nu poluează)? Ăla nu crează inflamații, obezitate, boli de inimă, diabet etc? Uite câtă lume fumează, poi crezi le pasă de plămâni lor și a celorlalți? Au trebuit puse legi să nu mai fumeze în spații publice (și la uni li se rupe și acum)… cum ziceam, hai sictir mai panaramă!!!
Fără diesel murim de foame in câteva luni PUNCT.
Asta nu înseamnă ca trebuie tolerați cretinii care nu-și fac service corespunzător la mașini, indiferent că discutăm de filtre sau de anvelope care nu nici măcar presiunea corectă.
Obsedatule… da cine sunt acești dinozauri??? chinezi, extratereștri sau tot “noi” europenii lui pește prăjit, miezul din dodoașcă, super inteligenții care plătesc în multe locuri 10 euro pentru o cafea, cei care vor 100% electrice in condițiile în care: 1. habar nu aveam (nici acuma) cum se va face acest lucru; 2. energia electrică produsă este sub 50% energie verde, deci se puteau cheltuii aceste miliarde pentru dezvoltarea surselor verzi cu impact direct și imediat în emisii, nu să crești consumul cu BEV-uri subvenționate pentru niște bogați care oricum au 2-3 mașini (dacă asta nu-i noaptea minții… dă-o încolo); 3. Europa este “responsabilă” de 6% din poluarea globală, deci cât reprezintă mașinile, ce impact o să aibă și când această tranziție (mai mult decât handicapată) la electrice?
Da știu, este trist, tocmai am trecut prin București, un oraș invadat de mașini, o circulație scăpată de sub control… dar BEV-urile nu vor rezolva nimic nici în 15 ani de acum încolo.
Situația traficului și a aglomerației este foarte asemănătoare în toată țara, toți petrecem cel puțin dublu în trafic și asta clar este nasol și foarte periculos (frustrări, depășiri etc.).
Miliardele trebuiau investite in infrastructura rutieră, surse verzi de electricitate și nu în ultimul rând in descentralizarea/digitalizarea anumitor servicii publice care obligă oamenii să se plimbe dintr-un loc în altul.
Europa este orice mai puțin unitate, sincronizare, colaborare, strategii congruente etc. hai sictir panaramă!!!
Ferească… tot mai mult pe lângă subiect. Producătorii europeni (care în fapt nu sunt toți) cresc prețurile termicelor ca să facă BEV-urile atractive. Da cum de nu sunt mașinile viitorului atractive? Poi este simplu… cine folosește o mașină (nu fâța- fâța 40 km/zi), nu sta la casa (garaj, panouri, încărcător etc), nu are cum să aleagă un BEV, iar un hibrid este sinucidere (după 5-7 ani cred ca devin inutilizabile din cauza problemelor tehnice care vor apărea). Este exact ce vor chinezii, coreenii, japonezii… se vede pe livrări, este din ce în ce mai greu pentru unii din producători europeni, iar o scumpire la exact ceea ce încă se mai vinde DA… este super inteligent.
PS ieri am refuzat să mă lovesc frontal cu un Audi care a depășit pe linie continuă (prin stânga insulei de încetinire la intrarea în localitate), avea lejer 100 și evident nu avea ce să facă (dobitocul), am ieșit de pe carosabil să poată să treacă cocalarul.
Este plin de boi… marca de masina nu mai contează, este plin!!!
Ultimele comentarii
3155 in total