Doar amână inevitabilul. Germania este scumpă și nu se poate compensa din eficiență sau calitate. Sper ca VW să considere Romania pentru a-și construi o fabrică.
Nissan au rămas de căruță. Pe lângă un design anost, iar la interior sunt mult mai plictisitori decât VW, lucru care nu este simplu. “Mai mult” insistă cu CVT-ul care efectiv enervează. Honda au fiabilitate, și au Accord și Odyssey, în rest niște răbufniri de design de-ți stă mintea în loc. O alianță care sa desăvârșească mediocritatea.
Exact, fac vânzări pentru ca prețul de achiziție este competitiv, piesele de schimb sunt disponibile și nu la prețuri exorbitante.
Ca și posesor de FORD, vorbesc în cunoștință de cauză, auto folosit aproape 400.000 km. Chiar dacă nu am avut situații grave (să rămân în drum, platformă etc.) în unele situații este frustrant să schimbi aceeași piesă de 2-3 ori. O mașină este un compromis și sunt diferențe intre modele chiar și la același producător. Nu în ultimul rând, nu am văzut nici un service gol la nici un producător. La toți ai nevoie de programare și în multe cazuri se așteaptă pentru componente. Ford este prea mare, prea diversificat pentru a miza că schimbare unei persoane poate schimba ceva semnificativ, este doar un om “sacrificat” în contextul actual. Uni au crezut ca da bine sa facă acest lucru.
Ultimele comentarii
3155 in total