Roadster . Tocmai asta nu este Subaru Impreza Wrx Sti . Plus , ideile celor doua masini sunt complet diferite. WRX-ul este orientat mai mult inspre performance , in timp ce 370z nu pare a fi.
Jolerto....se pare ca nu mi-ai urmat sfatul.Pacat...ti-ar fi prins bine.
Deja orice as incerca sa iti explic paleste in comparatie cu ignoranta ta. Citeste mai atent ce am scris mai sus...daca si intelegi , bine , daca cu....pune mana pe o carte , si sa nu fie asul de trefla.
NU sunt fan Ferrari si NU sunt fan McLaren.Sa zicem ca imi place mult mai mult F1 decat orice alta echipa.Asta daca poti sa intelegi conceptul.
Si pentru propria ta informatie , fanii diviziei D sunt muuult mai civilitati decat cei din Divizia A . Cand ai auzit tu ultima oara de sticle sparte , fumigene si stadioane distruse la un meci din divizia D?
Sa te bucuri e una , sa incepi sa tipi ca "mooama , ce prosti sunt McLaren" e alta. In stilul asta , cand o sa castige Ferrari(am vazut ca asta ai la avatar , deci mergem in directia asta) o sa iti omori vecinii...ca asa te bucuri tu. Defapt...cred ca ma duc sa imi bat vecinul , ca am vazut ca are tricou cu Ferrari....Lasati comportamentul de "Divizia A" acolo unde ii este locul.
Scoate-ti capul din fund si invata sa te bucuri , nu sa jignesti.
Mda....remake Australia 2009 pentru Vettel. Doar ca atunci a asteptat pana aproape de final inainte sa arunce cu m**i in fasole. Same thing today. Chiar cand ma gadeam ca s-a mai "copt"/ maturizat , face o faza de genul asta. Barem s-a mai putut salva ceva(Webber a terminat pe 3) .
Cat despre "We pushed them and they craked!" , cel putin penibil , aproape la fel de penibil ca "keep the pressure on him, you're doing fine, he can't take it much longer" . Vettel a fost cel mai bun pilot de la McLaren . Cine stie , poate dupa incidentul asta poate se mai calmeaza.
Ca si paranteza , McLaren au castigat (sau au primit in dar o dubla) pe un circuit de viteaza in care F-Duct-ul si-a spus cuvantul (more or less, recunosc , au recuperat ceva). Sunt curios cum s-ar descurca RBR cu un F-Duct implementat "ca la carte" , si nu unul de test ca cel din antrenamente.
@all:va certati ca prostii. Fanii McLaren ar putea sa invete de la Ham cate una doua. A castigat cursa si nu s-a urcat pe masina sa tipe ca o gorila in calduri. Nu stiti nici sa castigati (despre fani e vorba) , si nu stiti nici sa pierdeti . E valabil si pentru Ferraristi. Cand naiba s-a tranformat sportul asta in "miuta de mahala"??
Ultimele comentarii
403 in total