Hai sa facem invers , demonstreaza tu ca nu crapa dupa 15 minute la 420 km\h.(adica exact invers fata de ce zice RTI). In afara de aduce injurii la adresa lui RTI (nu ca i-as lua apararea) n-ai facut nimic. Daca tot ceri date , furnizeaza-ne si noua datele care te-au determinat sa afirmi cele de mai sus.
Cat despre "stradutza" de care zici tu , doar pentru ca pot sa mearga cu cat ii tine motorul (desi doar pe anumite portiuni ) nu inseamna ca si merg. E o chestie de mentalitate.
Mai nou , cam orice masina poate sa revina la 70 km/h. Ca unele ajung mai greu , asta este. Si la 407 km/h pot ajunge marea majoritate ,........................daca e haul destul de adanc. Personal consider cam useless masina asta. Da , este o realizare din punct de vedere tehnologic , dar tot useless.
Sa spunem ca daca Prodrive se hotarau sa faca P2-ul (in serie/editie limitata) si VW lasau Veyron-ul la stadiul de prototip (adica invers decat in realitate) , nu mi-ar fi parut asa de rau.
(Da , stiu ca P2 si Veyron nu sunt din aceeasi clasa , drept urmare nici nu le compar.)
Tine minte si ordinea de aparitie , te rog. Pune mai mult accentul pe "prototipul " si pe "deriva" din fraza "V12 TDI de pe Q7 deriva din motorul de pe R10LM" .Exista o disciplina care se ocupa de aspectul asta : Managmentul Inovarii. Tocmai asta incerc sa explic. Peste cativa ani , poate 1 , poate 2 , ce e pe R15 POATE o sa fie si pe A4/Q7/ Whatever . Insa nu incerca sa ma convingi ca Audi a luat motorul de pe Q7 si l-a pus direct pe R15/R10.Este EVIDENT ca s-au bazat pe un motor existent si ca EVENTUAL vor folosi inovatiile tehnice in productia de serie , pentru ca altfel nu alearga decat pentru putina reclama si imagine de brand si cateva sute de litrii de motorina arse.
Din cate stiu eu , singurii care se se gandesc sa foloseasca tehnologii F1 in productia de serie sunt Ferrari. Posibil acum si McLaren(insa nu garantez).
PS: Nu ai de unde sa stii ca anumite artificii gasite de Mercedes nu au ajuns in productia de serie.
Ultimele comentarii
403 in total