Lasa-l , ca nu cred ca stie pe ce planeta este. "sa spui ca Bugatti nu a venit cu nici o noutate tehnica la acest motor W16... trebuie sa fii un inadaptat si un mitocan". Ce legatura are mitocania si imposibilitatea de adaptare cu tehnologia industria auto , doar el cred ca stie.
Warsila parca produce motorul ala diesel de care vorbesti , si este in doi timpi din cate stiu. Oricum , aia este o realizare tehnologica , ce probabil are un impact mai mare decat 1200CP dintr-un W16 de 8L . Dar daca ai doar terci in cap si vezi numai "liniute" si "cerculete" nu prea ai cum sa iti dai seama de aspecte de genul asta.
PS: ms petru complimente tov b. caci presupun ca pentru mine erau.Deja exista o diferenta de nivel al reply-urilor si cred ca trebuie sa mai studiezi putin .
Modelul prezentat nu a venit cu nimic inovator . Sa te lauzi ca ai scos 1200 CP dintr-un motor de 8L cu 4 turbine mari si un intercooler mare mi se pare cam jenant. CCXR-ul scoate dintr-un V8 de 4.7L 1064CP (cei drept daca ii bagi E85). Deci...cam tot aceeasi CP cu 4.7 L si doar 2 superchargere . Cauta si timpii pe Nürburgring ca sa vezi cam pe unde sta masina asta(vorbesc despre Veyron). Si sa nu imi bagi faza aia cu "stai ca in sufragerie" pentru ca nu iti trebuie 1200CP ca sa stai incredibil de comod (in lux chiar) intr-o masina.
Si la fel de useless ca si prima varianta. Realizare tehnica foarte buna. Utilitate 0. Nu vine cu nici o inovatie tehnica (din cate stiu eu , dar poate nu sunt asa de bine informat) , ci doar cu supradimensionarea anumitor componente.
Din cate stiu eu , pentru motoarele Wankel cilindreea echivalenta se calculeaza ca fiind cam 250% din cea reala. D'asta platesti mai mult si de asta in motorsport motoarele Wankel de 1.3 concureaza cu motoare cu cilindree 2.5L - 3L.
De la Wikipedia citire " [...] the only non-piston engine ever to win Le Mans, which the company accomplished in 1991 with their four-rotor 787B (2,622 cc/160 cu in—actual displacement, rated by FIA formula at 4,708 cc/287 cu in)"
Ultimele comentarii
403 in total