Sa inteleg ca te vedem la stiri in curand??(daca nu te-am vazut deja)
"Accidentele se intampla din neatentie" . Tu chiar realizezi ce zici?? Poate esti vre-un pilot de supersonic si ai reflexele mai antrenate , insa intre momentul in care realizezi ca trebuie sa franezi si momentul in care ai apasat pedala , mai faci inca 10-15 metri. (si pana te opresti...mai ai de mers)Sunt curios daca realizezi ce implica asta.
"nu e nicio problema daca esti atent" sunt impresii de pusti cu mucii inca proaspeti pe carnet . Cand te mai coci (evident , la minte ) , poate o sa realizezi ca 200km/h e ok doar pentru Silverstone si NFS. Daca vrei sa "mergi tare" iti recomand un circuit sau un racing day , nu drumurile publice.
Personal consider ca amenzile nu ar trebui sa fie blande , ci chiar foarte aspre , gen cazul de fata , dar , Romania este o tare de mana a treia , daca nu chiar a patra , deci......nu o sa se intample prea des asta.....si uite asa ne indepartam de vestici....
pai..probabil poate mai mult ca tine , dar tu , ca un roman veritabil , cand vezi ca cineva "se ridica" , il pocnesti repede in cap....
Doamne , mare iti este gradina...
Mi se pare mie sau au zis fix acelasi lucru:
1. Silverstone seamana cu Istanbul, unde Ferrari n-au mers prea bine.
2.Ferrari nu se astepta sa mearga prea bine la Silverstone , din cauza configuratiei circuitului.
Pare cam acelasi lucru. Parerea mea.
Deci , unul dintre noi n-a citit bine ce ai scris tu ;)
Iti dai seama ca au facut diferite studii pe tema asta. Cu 1 piston sus si 1 jos nu cred ca obtin un balans mai bun decat daca pun pistoanele unul peste altul.(cu alte cuvinte , punctele in care se aplica fortele trebuie sa coincida si fortele sa fie pe aceeasi directie cu G ) si chiar si asa , ramane acceleratia gravitationala (aka g) care mai poate incetini pistonul de jos (pe perioada de expansiune a amestecului). Sunt sa vad cate se vor vinde in .ro
"Audi 4.2FSI cu 2 turbine si dezvolta 800cp. Inmulteste si tu cu 2 vezi ce rezultat obtii." Aproape mi-ai dat o lacrima (de la atata ras , evident). Daca tu prin progres tehnologic intelegi integrarea de sisteme deja existente si nu dezvoltarea de tehnologii noi si inedite , imi pare rau pentru tine. Ti-as recomanda sa cauti "inovatie tehnica"(e chiar termenul pe care l-am folosit in primul comment). Ca sa iti faci o idee despre ce vorbeam , iti dau si cateva exemple : FSI a fost o inovatie , TDI a fost o inovatie , motorul cu ardere interna a fost o inovatie fata de motorul pe abur. Faptul ca ai facut 4 turbine sa mearga sincronizate nu inseamna inovatie . Este o realizare , insa utilitatea practiva undeva putin peste 0 (cel putin in momentul de fata).
A zis cineva bine mai sus : "sa stoarca tot ce e mai bun din tehnologia curenta" . Repet : INOVATIE ~ 0.
Daca faceau W16 ala sa consume 3% si sa mearga cu apa , aia era inovatie. Daca inovatia in industria auto , pentru tine , se rezuma doar la cine are cei mai multi CP , iti recomand sa mai iesi din casa si poate sa mai citesti ceva.
Ultimele comentarii
403 in total