@F1_Zone : ai dreptate . Pentru cei de la Renault a fost o cursa ca oricare alta. N-aveau pe nimeni in lupta pentru titlu si mi s-ar parea foarte foarte trist sa se lase depasiti de pretendentii la titlu. Asta este motorsportul , cateodata castigi , cateodata pierzi (cateodata se da Massa deoparte). Ce mi se pare cu adevarat jenant este gestul lui Alonso de la finalul cursei. Putea sa o faca dupa cursa , la o discutie amicala (daca vroia). Ma mir ca n-a oprit sa il ia la batai, pentru ca gestul cam la nivelul asta a fost.
@k : ma mir cum ai ajuns pe site-ul asta. Nu cred ca exista link de pe manele-porno.ro direct pe automarket.ro :)
Au incercat cei de la Ferrari sa vorbeasca cu Petrov : "Fernando is faster than you;Can you please confirm you understood that message!" , dar se pare ca rusul n-a confirmat :))
Lasand glumele deoparte : Ferrari au avut o strategie cel putin ciudata si foarte foarte riscanta , insa Vettel a avut un week-end mare . Sper ca acest titlu la piloti sa fie doar inceputul pentru Vettel , pentru ca poate mult mai mult.
Felicitari Vettel , dar si celorlalti concurenti , pentru spectacolul creat.
de la Wikipedia citire : "National agencies that tax automobiles according to displacement and regulatory bodies in automobile racing variously consider the Wankel engine to be equivalent to a four-stroke engine of 1.5 to 2 times the displacement; some racing series ban it altogether."
si ca sa intelegi si de ce:
"While a four-stroke piston engine makes one combustion stroke per cylinder for every two rotations of the crankshaft (that is, one-half power stroke per crankshaft rotation per cylinder), each combustion chamber in the Wankel generates one combustion stroke per each driveshaft rotation, i.e. one power stroke per rotor orbital revolution and three power strokes per rotor rotation."
Te descurci tu cu engleza.
N-am vrut sa iti spun de prima oara , dar 300 CP si taxe ca pentru un motor 1.3-1.6 , nu ti se pare prea de mult??
Plus , emisiile de CO2 cui le lasi ? 284 g / km pt RX8 fata de 170 , Sandero de 1.6.
Nu contest masina . Ramane un rival pentru multe masini , dar tu te astepti la performante de Ferrari la bani de Skoda?
Am mai avut discutia asta cu cilindreea .Peste tot in lume este incadrat la 3.2L datorita modului de functionare al unui motor Wankel. Inclusiv FIA foloseste aceasta clasificare .
Ultimele comentarii
403 in total