Nu cred ca Renault s-ar risca cu Senna. Isi permit sa-l urce in monopost in locul lui Kubica , daca polonezul nu se simte bine intr-un week-end , insa alta este situatia acum. Vorbim de 2-3-4 luni , poate chiar un an.
Hulkenberg are cele mai mari sanse...a rulat un sezon intreg , iar rezultatele s-au imbunatatit de la cursa la cursa.
De La Rosa nu a demonstrat nimic la Sauber , fiind eclipsat de Kobayashi , care , desi era un debutant , i-a tinut piept si mult mai experimentatului Heidfeld , in ultimele 5 curse.
Personal , cred ca Hulkenberg mai are multe de aratat ,existand sansa sa "explodeze" la Renault.
Alegerea cea mai sigura este insa Heidfeld. Se stie deja ce poate , deci ar minimiza sansele unui sezon ratat complet de Renault.
Raikkonennu nu cred ca se mai intoarce in F1.Iar pilotii de rezerva sunt mult (parca prea mult) sub Hulkenberg , Heidfeld sau De La Rosa.
Nu inteleg ce au facut masinile sa merite asa ceva. Pot sa inteleg culorile stridente si combinatiile cel putin dubioase , desi atragi deja destul de multa atentie intr-un Lamborghini (caci despre atentie e vorba) , insa nu pot sa inteleg nenumaratele sigle ale firmei (un fel de laitmotiv supradimensionat si inutil) , miliardele de blitz-uri si cristale .
Au cam distrus masinile alea si tindeau spre piese de colectie ,gen Diablo SV.
Ultimele comentarii
403 in total