Posesor de 10 ani de Suzuki. Nu am ce sa reprosez pe partea de fiabilitate (întreținere respectată), poate pe partea de ergonomie, confort etc. Am facut upgrade anul asta la alta japoneza - Mazda. Alta liga, dar si alt buget. Suzuki ofera masini corecte la preturi nu supraevaluate. Toyota vine cu un brand puternic. La Mazda simti ca platesti pentru design, motorizare fara compromis etc.
In primul rand Dacia nu MAI este o marca românească, nu știu de unde aceasta lauda patriotarda. Dacia e in grupul Renault care e franțuzesc.
In al doilea rand, daca Dacia ar ajunge la 5 stele, nu ar mai fi low cost și ar concura cu alte marci si vanzarile ar scadea.
Dacia vinde scump masini extrem de ieftine. De ce se vand in Franța? Cat sunt in garantie sunt atractive.
Intr-un timp se anuntase ca Mitsubishi se va retrage de pe piata europeana, de unde dedusesem penuria de modele disponibile. Au doar 3 masini : una mica, una mare si o camioneta. Nimic intermediar. Ca si pe Subaru, nu prea le inteleg politica, cel putin pe piata UE.
Designul e ceva subiectiv, dar arata ca o masinuta japoneza compacta, patratoasa si expandata.
Pe configurator, cea mai dotata CX-3 (fara optionale) costa 24.160, iar cea mai dotata CX-30 costa 32.540. O diferenta aproape de un Logan fara "dotari". Probabil ca motivatia e alta : apetitul oamenilor pentru masini ceva mai mari, iar cei ce vor ceva mic si compact, au Mazda 2 (pt fanii brandului). In contextul in care vor lansa modele noi cu capacitati EV, probabil ca trebuie sa mai si renunte la alte modele. In orice caz, Mazda este un producator pe care-l admir. Am 2 japoneze dintre care o Mazda.
Ultimele comentarii
9 in total