In primul rind trebuie citita afirmatia ca un joc mediatic. Nu poti avea incredere in niste cuvinte spuse de cineva din stufful oricarei companii, fie ea si producatoare auto, cu privire la acest aspect. Eu zic ca e doar o miscare mediatica cu tenta de marketing si facut sa sperie concurenta. Acum despre Renault. Am doua. CLIO 2001-benzia, 2007-motorina
Absolut nici o problema, decit chestiunile inerente (bucse, amortizoare etc) De curind nevasta-mea a primit de la job VW Polo in loc de Logan. Deci... oricit as incerca sa le alatur aceste marci nu sint compatibile, nu au acelashi segment. acelashi tip de oameni. VW exceleaza la confort si ma refer la directie, design, spatii de depozitare, ergonomie etc. asta nu face insa din Renault o masina proasta. pur si simplu e in alta gama iar acolo ishi face treaba f bine. unde ma incalzeste pe mine f mult. CONSUM. cu un plin mergind +130km/h unde se poate, fac 1000km. adica un 4,5% motorina. e un motiv destul de suficient sa am o masina fiabila si cu care sa imi fac treaba inclusiv prin europa in concedii? eu zic ca da. daca le va creste pretul o vor lua in freza, pt ca atunci sigur Hiundai si Kia vor avea de cistigat. sa nu uitam de ford si opel. Sora mea a primit Laguna 3 tot de la job. mashina de 25.000E. o incintare!!! dar consuma 12% in oras. eu nu mi-o permit. In concluzie, o masina e buna in conditiile fiecarui utilizator. pt romanashii de rind, logan, fiat, renault, skoda (modele cu dedicatie din gama compacta) si ieftine. pt alte pretentii urcam la Ford, Opel, Skoda, renault cu gama medie si tot asa. e loc pt toata lumea in lumea asta pestritza. renault nu vrea decit sa urce o treapta dar fara suportul mashinii, doar daca schimba ceva la materiale, dar cum VW, Ford si ceilalti au umblat spre minus e posibil sa fie ajunshi de renault. Bafta tuturor!
Ultimele comentarii
1 in total