Daca va aduceti aminte si cand au aparut primele poze cu Lodgy apareau niste anomalii prin fotografii (avea o teava la toba extrem de lunga) care o data cu aparitia modelului au disparut! Mi greu sa cred ca faza cu butoanele pe usi si consola + lipsa capitonajului de la hayon o sa ramana asa
Uite ca motoarele astea au distrubutia pe roti dintate (probabil o cureaua/lantul nu rezista la asemenea turatii)! Daca se tot "imprumuta technologii din F1de ce oare nu se implementeaza si aceasta solutie pe masinile de serie ca sa scape soferul de grija ruptului curelei/lantului de distributie?
Eu nu inteleg de ce nu au facut modelul asta si cu optiunea unui motor normal, pentru ca s-ar fi vandut cu siguranta mult mai bine, masina aratand fantastic! PACAT!
Sa nu uitam ca f1 era in trecut un pionerat pentru industria auto, se desopereau multe lucruri si se transpuneau apoi si la masinile de serie! De cand formula unu esti liminata numa la aerodinamica nu prea mai ai ce transpune la productia de serie! Aerodinamica f1 e mult prea complexa pentru o masina de serie! Imi e dor de vremurile cand echipele se chinuiau sa mai scoata 2-3 calutzi "storcand motorele"
Ultimele comentarii
24 in total