Dintre toti producatorii, pare ca doar grupulVAG (si VW in mod special) scade calitatea materialelor la interior si a calitatii intregului ansamblu in general - n.b. nu si preturile, incercand (doar) prin modele noi/design sa atraga noi consumatori.
Ceilalti parca se straduiesc mai mult, chiar daca globalizarea isi spune cuvantul(aici cu sensul pastrarii a cat mai multor componente de la o generatie la alta sau de la un model la altul).
Eu cred ca are legatura cu posibila/probabila reorientare a clientilor (dupa 2 luni de reflectie interioara, acasa in izolare*) catre produse mai de la baza piramidei (Sandero nou), dar nu chiar de pe ultimul de jos (Sandero existent).
*Prafu' se pune la fel de repede pe orice masina indiferent de marca.
singurul lucru chiar neinteresant din acest drive test este comentariu lu' fan skoda...chiar obositor si foarte lung si cu pauze intre idei - n..b intotdeauna aceleasi cu exceptia faptului (laudabil de altfel) ca cuvantu' kodiaq nu apare nicaieri.
*scuzati kkofonia de mai devreme
singurul lucru chiar interesant la Opel este optiunea scaunelor certificate AGR. Am facut un drive-test la Craiova (Insignia) si am ramas impresionat de cat de bine stai pe sau in acest scaun.
Ultimele comentarii
119 in total