Atitudinea nu este in regula. Sa ma explic: daca nu stii ce face competitorul tau de "merge" asa bine, nu trebuie sa-l acuzi ca triseaza ci sa cauti solutii sa-l depasesti.
PS Aceasi atitudine o regasim in viata de zi cu zi, pe langa noi...
Imi permit (asa la final) o concluzie: masina este urata (aici ma refer in cuvinte putine, adica 1, la designul interior/exterior). Personal am renuntat la diesel, motivul nu este scandalul Dieselgate (desi acesta a fost "bomboana pe coliva") ci impresiile (aici ma refer la "mirosul de motorina arsa/explodata/comprimata", de reviziile substantial mai scumpe si mai dese, deficientele mici/mari ce apa mai des decat la un benzinar,etc) atat ale masinii/masinilor personale cat mai ales ale celorlalti participanti la trafic (putem baga aici : autobuze, camioane, "cazane", etc.). Am trecut la varianta aspirata.
PS Comparatia de mai devreme am facut-o (personal) intre un Fi(c)at Bravo benzina 1.4/120CP si Golf 5 1.9TDI/105CP. Ambele au ajuns la cca 275.000 km, diferenta de cheltuieli a fost majora; surpriza a fost cat de fiabil a fost Fiat-ul (cu exceptia blocului de clima si a coloriferului)
Pentru colegu' chibitzar: am condus foarte multe autovehicule, mare parte din grupul VW, cel mai mult deja mentionatul Golf5 (peste 250.000 km) si imi asum comparatia de mai devreme vs Alfa - cei ce au condus un G5 cred ca stiu despre ce vorbesc. PS Nu am fost/sunt fan VW, drept pentru care de 4 ani am trecut la Mazda
Pai nu prea ai ce sa furi; cum era " 3/4 din parcul auto este mai vechi de 12-15ani". Ce poti sa faci cu un harb, cum sa-l valorifici; poate la dezmembrari....un telefon este mai scump de valorificat si mai usor de transportat...
Ultimele comentarii
119 in total