@Tatraurs
Te rog sa aplici o erata: probleme semnalate/intalnite de tine nu s-au identificat, decat intr-un numar insignifiant, deci de nebagat in seama, la grupul VW
@pipo
1" (inch)=1 tol=2,54cm; ca urmare:
16.5 : 2.54 = 6.49 inch; rotund 6,5.
Fiat 500 are un asemenea "ecran" mare.
PS Nu intotdeauna cele mai achizitionate produse sunt si cele mai bune - vezi carpele de prin Dragon sau fosta Europa sau (pentru cunoscatori) testeTUV (n.b. tot germani) unde Passat la 4-5ani vechime este pe un loc fruntas - 113, dupa 6-7 ani urca pe 87, 8-9 pe 70 - toate celelalte modele VW sunt mai sus, inclusiv Caddy
https://autoblog.md/raportul-fiabilitatii-tuv-2018-top-masini-recomandate-pentru-fi-achizitionate-la-mana-doua/
Concluzie: pentru cei ce nu vor sa rateza sansa de a achizitiona un chilipir pe nume VW Passat , ii rog sa se grabeasca, stocul fiind limitat.
Butoanele de clima sunt cam aceleasi de vreo 10 ani; iar la facelift (cu musetel, etc.) au scos ceasul analog central si au pus un logo Passat+semnalizarea de avarie + ceva materiale mai moi. Consider ca ultima varianta de referinta a fost versiunea B6.
Diferenta in versiunea de inceput (21.500E) si varianta testata (35.000E) cu inca o lista posibila de optiuni este mult prea mare. Cu exceptia farurilor adaptive cu LED (n.b. pe care le recomand indiferent de masina - sporul de vizibilitate apreciez ca este de 100%) in rest ai sentimentul ca undeva este o greseala: la entry-level sunt ceva piese/accesorii lipsa, la versiunea testata ca ti-au bagat un VW Polo in portbagaj.
Clever devine Free Now; OK, am inteles! Asta inseamna ca accesand aplicatia ("gratis acum") o sa avem parte de autoturisme de la cei 2 "parteneri", recte BMW si Daimler, recte Mercedes?
Ultimele comentarii
119 in total