Am vorbit cu tatal unui amic care o "arde" prin RFG si mi-a spus ca fi'su s-a ars cu plata asigurarii; din cate am inteles plata se face la nr estimat de kilometri; daca te incadrezi in ce ai estimat este ok, cred ca primesti ceva diferenta inapoi; daca o depasesti (in cazul amicului meu) valoarea penalizarii era maricica de peste 1000 E.
Acest gen de sistem este cel corect (posibil ca anumite taxe sa fie conditionate si de nivelul de poluare general sau local) adica POLUATORUL PLATESTE.
Toate bune; cine se ocpua de sistem, de verificarea lui si mai ales cine si ce va face cu banii adunati in vederea imbunatatirii conditiilor de mediu, ca de acolo am plecat?
Nu cred ca exista vreun sistem infailibil...100%*. Singura problema este cine stabileste procentul "acceptabil" de FAIL.
*exceptie face o emisiune TV care este "Garantat 100%" - dar asta doar prin definitie.
Observatie: sistemul start/stop porneste motorul dupa ce calci ambreiajul si o bagi in viteza; la alte modele de acu 4/5 ani repornea motorul doar la calcarea ambreiajului
@Testarossa
Nu i-am dat (inca) "blana" (doar un drum de 600km dar in weekend cu aglomeratia de la Bals, pentru cine merge pe la Craiova); saptamana viitoare plec prin RO si revin cu impresii mai ales dpdv la depasirilor (test pe Valea Oltului).
Inaltimea proprie 180cm; in spatele meu se sta OK. Recomand vizionarea autoturismului pentru gabarite si un test drive doar pentru tinuta de drum (la Arian nu au/nu aveau varianta Skyactiv X la test drive, doar G cu FWD).
Pana acum (1200km, cu cei 600 in afara inclusi) consumul mediu este de 8.6l/100km.
Ne auzim....
Ultimele comentarii
119 in total