Toate aceste sisteme de siguranta cred ca iti atenueaza simturile pe aici prin RO; cam acelasi sentiment l-am trait pe autostrazile din vest unde apare plictiseala si lipsa de atentie,avand in vedere acasa nu parcurgem mai mult de 200km legati, si asta doar pe ruta Bucuresti-Constanta, de regula cand este foarte aglomerat.
S-ar putea ca autoritatile sa fie mai "blande" la acordarea permiselor avand in vedere ca acum avem "parcarea asistata" (cosmarul doamnelor), etc.
PS Cel mai neplacut este cand treci de la o masina echipata cu acest gen de sisteme pe una "chioara" cand nu te ajuta nimic, decat propriile cunostinte/reflexe/etc.
@Edikkk
Avand in vedere ca nu cunosti domeniul de activitate in care functionez, natura profesiei sau profesionalismul de care dau sau nu dovada, afirmatia ca eu nu fac parte dintre "aia reali care angajeaza" este rautatcioasa si este nascuta, probabil, dintr-o anumita frustrare.
Daca am 5 angajati se cheama ca sunt un pic bogat, mai putin bogat decat bogatii adevarati, sau sunt mai putin sarac/nu atat de sarac decat adevaratii saraci?
@
Impartirea indivizilor in categorii dpdv a veniturilor (n.b. variabile pe o scara foarte mare), doar in bogati si saraci, nu este exhaustiva; in schimb incadrarea unei persoane in categoria prostilor capata consistenta in anumite momente.
In curand, pentru a asigura autonomii cat mai mari, intreaga masina va incepe cu bateria si se va termina la capatul celalalt al acesteia. Intreaga masina (daca se va mai chema astfel) se va construi in jurul/deasupra bateriei.
PS Posibil sa se cheme baterie (sau pile electrique pt cunoscatori) plimbatoare cu roti
Mai e ceva, oamenii BOGATI ii angajeaza pe cei SARACI (evident ca doar pe aceia ce vor sa munceasca). Pe cale de consecinta fara BOGATI am fi cu totii angajati la stat sau prestatori independenti de servicii, dar daca te dezvolti, daca iti trebuie un angajat, in fata lui, tu vei fi cel BOGAT.
Ha, ce ironie...."chestia" asta se cheama CAPITALISM si cred ca singurul loc din lume unde se aplica by the book este in state - n.b. cu cateva exceptii legate de "discriminarea pozitiva"
Nu inteleg polemica de pe aici, mai ales cea DINTRE BOGATI SI SARACI.
Diferentele din aceste 2 categorii ce definesc bunastarea (nu ma refer la cei ce au facut cate o "afacere" lucrand la stat in functii inalte) sunt datorate activitatii prestate si a calitatii acesteia.
Pe undeva pe net aparuse o maxima ceva de genul "am invatat 10 ani sa pot rezolva o anumita problema in 30 minute; dar plata pentru serviciul prestat nu este pentru cele 30 minute ci si pentru cei 10 ani de studiu".
In domeniul asigurarilor (pentru imobile de ex.) functioneaza cumva aceasta diferentiere, adica iti construiesti casa ca la carte, ai rata de asigurare mica, daca o faci din paie, aceasta rata creste foarte mult.
Mu inteleg de ce toata lumea trebuie sa detina un autoturism de exemplu; nu toti dintre noi au un imobil in proprietate, nu suntem toti la fel. PS M-am certat cu cunostinta in varsta ( a se citi baba) care se plangea ca nu are bani sa traiasca in Bucuresti intr-un apartament in proprietate si am intrebat-o de ce nu-si vinde apartametul, se muta la Ciorogarla, de exemplu, si are bani si pentru altele.
De ce intotdeauna trebuie "ajutati" cei saraci/amarati in domenii ce nu legatura cu solidaritatea sociala, cum este cel auto si blamati cei "bogati"? Nu foarte demult, aceste atitudini faceau parte din doctrina comunista " sa-i infieram cu mandrie patriotica pe chiaburi si pe burgheji" pentru ca ei au si "noi" nu.
Din nefericire lipsa de cultura economica ii face pe multi sa nu aiba habar de ce presupune suma totala a cheltuielileor impuse de un autoturism, astfel incat sa sti ce buget iti trebuie ca sa dispui de el, sa sti daca ti-l poti permite nu doar dupa achizitia lui, ci si ulterior. Trebuie remarcat ca exista foarte multi cetateni ce-si cumpara branduri auto a caror intretinere este costisitoare, consumabilele unui BMW vechi dr scump la origine sunt infinit mai mari decat ale unui autoturism din alta clasa sau liga. In acest caz apare "carpeala", un far de Audi din 2002 de ex. este peste 200 E; daca le schimbi pe toate (inclusiv blocurile optice de pe spate) dublei valoarea masinii in maxim 2 ore.
Ultimele comentarii
119 in total