Ca de obicei: nu e "prost" ala care cere.....
Cred ca daca faci un test suindu-te in masina legat la ochi si cineva va masca logo-ul de pe volan nu cred ca iti vei da seama in ce masina a grupului VW esti.........poate Golf 8?
Am zis sa revin aici cu ceva comentarii legate de CX30 cu SkyactivX AWD; postul cu drive test este destul de vechi.
Pe scurt: Bucuresti - Cluj si retur, consum 7,3 dus; 7,9 intors, media de 7.6. Pentru depasiri necesar treapta a 3a (60-70km/h) si a 4a (80-90km/h); turatie de min 2500-2700 rot/min. Durata drumului a fost de 6,5 ore la dus si 6hsi15min la intors, cu o oprire de cca 15min la Sibiu. Din nefericire rezervorul este putin cam mic; la intoarcere mi s-a aprins martorul "low fuel"; nu am realimentat pentru verificarea consumului la pompa (full to full).
Impresii: desi pozitia la volan nu este foarte inalta, se simte un ruliu in viraje; eu "vin" de pe o compacta cu centrul de greutate mult mai jos. Scaunele sunt mai tari decat pe alte modele ale celor de la Mazda, dar au ceva mai mult sprijin lateral.
PS Revenind la subiectul in cauza (test EuroNCAP) referitor la sistemele de siguranta, iti trebuie putin antrenament pentru a te obisnui cu semnele de alertare; acestea sunt proiectate si pe parbriz. Alerta (corectie usoara a volanului pentru revenire) pentru depasirea benzii de circulatie poate deveni suparatoare in zonele cu trafic aglomerat de TIR-uri cand este necesara cate o iesire putin din banda pentru a verifica traficul din sens opus - n.b.utilizarea exclusiva a marcajelor/semnelor rutiere, in RO, este extrem de periculoasa, inclusiv pe Valea Oltului; sunt zone unde ai voie sa depasesti dar virajul este catre dreapta si vizibilitatea este f mica.
Italienii fac masini frumoase, pasionale (cu toate micile lor defecte de asamblare pe la interior) dar o fac parca doar pentru cunoscatori, pasionati, etc. Din nefericire aceasta categorie este destul de mica si fara putere prea mare de cumparare; probabil si de aici apare lipsa vanzarilor.....
Adica toti apreciem Alfa Romeo dar sunt putini care vor sa o si cumpere....la fel si povestea dintr-o stire anterioara cu motorul de 6 in linie: ne place dar nu putem sau nu il vom cumpara;
Ne aflam intr-o perioada a consumer-ismului si tentatia este de a-ti schimba masina mai repede cu un model nou, funny, power, etc.; multi dintre noi nu sunt (aici ma refer la clienti) nu au timp/rabdare sa analizeze detalii; imi place/pret ok/o cumpar...cat atat.
Daca mijesti ochii seamana cu mutra unei marmote....
Dpdv estetic trebuie vizualizata live, pare "umflatica" iar aparatul foto deformeaza. Datorita caracterului urban al masinii nu cred ca este necesara prezenta vreunui motor extra power, cel de 155CP este mai mult decat suficient, daca poti sa te obisnuiesti cu cei (doar) 3 cilindrii.
Comparatia cu Ecosport nu are sens; este cam aceeasi diferenta intre masinile grupului Fiat, Panda si 500.
Ultimele comentarii
119 in total