De obicei depasirile au loc doar intr-o singura directie: monoposturile mai rapide urmaresc, ataca si cu putin noroc depasesc monopostul din fata.
Cel din fata are alta sarcina: stie ca este mai lent (altfel nu i-ar sufla nimeni in ceafa) asa ca incearca sa-l tina cat mai mult timp in spate. Odata depasit, singura lui speranta este ca dupa pitstop sau in caz ca se schimba comportamentul monopostului din careva cauze (schimbarea temperaturii asfaltului, uzura pneurilor, trafic etc.) sa incerce sa-si recastige pozitia
Nenea, nu pun la indoiala rezultatele acestui studiu, dar mai este un factor foarte important, care poate influenta acest rezultat - cel regional. Spre exemplu, in Romania sunt cu totul alte drumuri, alte service-uri si alt staff, intr-o oarecare masura si clima influenteaza fiabilitatea masinii (de exemplu in tarile scandinavice masini de aceeasi marca difera fata de masinile care sunt in piata europeana cu clima mai calda)
Totusi, rezultatele m-au surprins placut si probabil ca ar trebui sa ne reevaluam putin impresia generala pe care o avem fata de masinile italiene si frantuzesti
Ultimele comentarii
507 in total