Conteaza doar pretul final - promotiile sunt false ( doar nu credeti ca un I20 costa real 13.000 EUR iar acum primii cumparatori norocosi au parte de un chilipir ). Iar pretul este in media clasei. Eu cred ca va avea vanzari modeste din cauza repozitionarii pe piata... dar poate ma insel.
Arata bine masina.....doar ca Hyundai trebuie sa convinga ca, scapanad de hainele low-cost, merita sa ti-o cumperi in loc de Corsa, Fiesta, Yaris, Mazda, Clio sau chiar si Polo. Urcand cu pretul, batalia a devenit mai crunta si ei inca mai au de demonstrat destule... sa vedem daca au ales calea cea buna.
@Razvanis : Si Octavia ai la 14.600 TVA inclus 1,2TSi de 86CP. Numai ca masinile din clasa mica au alt target de cumparatori. Poate ca esti tanar, nu ai copii si nu ai nevoie de cei 70 cm in plus..Poate esti mai fitos si iti doresti o masina mai mica dar mai dotata in locul uneia mai mare dar basic. Poate esti pensionar,mergi 90% in oras ( si atunci maxim 2 km pana la piata) si vrei sa gasesti mai usor loc de parcare etc..
Nu te lua pe tine drept etalon...nu toti ne dorim sa o avem mai mare :)). Marimea nu este totul, crede-ma pe cuvant :))
PS: Ma repet, maxim 2-3% din Fabii vor costa peste 15.000 EURO. Restul vor fi in jurul a 10.000- 12.000 EUR.
@misha : tu te referi la o editie numita Fabia Junior de prin 2006 - aia nu avea Aer conditionat, nu avea ABS,doar un airbag la sofer, bari negre, Chiar radeam cu un prieten ca aia zici ca e masina de raliu - au scot tot de pe ea sa fie cat mai usoara ( mai ales la pret)
Ultimele comentarii
19 in total