O masina frumoasa ( mai mult din fata decat din spate ), insa cam scumpa pentru ceea ce ofera concurenta. Parca 33.000 EURO e prea mult... Oricum la noi in tara cu preturile astea va fi o floare rara!
@mk9 : Dupa cum zici tu ar trebui masinile sa fie impartite in 2 clase - aste amici si ieftine si alea mari si scumpe. Si totusi daca vreau o masina mare la pret decent, de ca sa nu am un Superb, un i40, Mondeo etc?
PS: Normal ca orice masina mare este mai greu de parcat si de manevrat in oras -- nu inteleg de ce ar fi asta un minus la Superb.
Iti zic eu ce are nivelul de baza...asa, sa nu ramai cu scarba : AC, ESP ( + restul de sisteme ), 6 airbag-uri ( inclusiv de cap si este cea mai sigura masina din clasa mica cnf testelor de impact ), inchidere centralizata, radio mp3 cu USB si 4 boxe, start- stop, scaun si volan reglabile etc... Pentru 370 EUR ai geamuri electrice fata si oglinzi electrice, dar ai si un discount de 500 EUR. Deci iese pe la 10.300 EUR cu TVA cu tot pentru o masina decenta, fara fite. Fite care se platesc...obrazul subtire cu cheltuiala se tine
Arata..cum ar trebui sa arate un Superb la interior. Nimic extravagant, totul al locului lui, pe alocuri putin batranesc dar....cred ca va fi foarte bine lucrat. Si ca se va vinde..
@Andy : la frumusete intr-adevar poate Skoda este inferioara...sau sa zicem ca a ales un alt fel de frumusete :)) . Insa la motoare, discutand strict I20 versus Fabia, Hyundai este mult in urma - uite-te ce optiuni ai la I20 ( un aspirat de 1,2 si un diesel de 1,1 de 75 CP ale caror performante nu le comentez ) . Sunt 2 masini cu o abordare diferita -daca I20 isi doreste sa fie frumoasa, Fabia isi doreste sa fie practica si spatioasa. la materiale in interior nu ma bag, nu am "pipait" hyundai-ul nou
Ultimele comentarii
19 in total