Eu unul i-am dus lipsa lui Florin Ion, insa Doru Sechelariu cred ca nu a reusit sa gaseasca un echilibru, intre ce va face el in cariera sa si cursa din Turcia. Insa au dus comentariu pana la cap si totusi sunt la inceput, nu au ucis total comentariul, desi pe pe ici pe colo intr-adevar au gresit, au reusit sa se concentreze pe cat posibil pe cursa. Nici mie nu mi-a prea placut remarca lui Antal cu prietena tipului din GP2, insa peste tot trebuia sa intalnim o asemenea paranteza , din fericire in cazul celora de la Digi mai scurta. Urmaresc si cursele de MotoGP din cand in cand, acolo se simte un aer de prosperitate , o experienta acumulata pe parcursul anilor (3 sau 4 cati or fi) de cand Digi transmite MotoGP, asa ca poate pana la sfarsitul anului vor reusi sa aiba o transmisie curata. Sincer sunt placut surprins de initiativele pe care le au cei de la Digi, cum a fost cu cel mai iubit pilot in opinia romanilor aduc un aer de secolul 21 , practic comentariile celor de la TVR erau invechite asa puteai comenta si in 1991.Insa ele vor fi placute de fani , pana cand nu va capta atentia de la cursa. Sa recunoastem ca Digi au o misiune grea si poate nu vor confirma din prima, cea de a inlocui stilul invechit de la TVR si pe mult criticatul Miki Alexandescu, trebuia sa aduc ceva nou si trebuia sa le acordam rabdare , iar apoi sa putem sa ii criticam.
Doar un circuit de-al lui Tilke ii acest top, asta demonstreaza ineficienta circuitelor noi , doar Turcia face exceptie , dar din cate ati vazut va parasi in curand F1 (daca nu se va ajunge la o intelegere). Totusi am vrea sa vedem si un top al circuitelor ce nu se mai afla in Formula 1 pt a compara putin Circuite noi vs Cele de traditie (care numai sunt)
@johnny_f1 Stiam asta dar totusi 3 curse sunt putine. La Lotus si McLaren a ajuns mare (practic sunt echipe legendare Tolenam ii ceva trecator).Pe automarket sunt multi fani McLaren fani Senna.
@kingslayer johny_f1 Da asta vroiam a scrie si eu. Cel mai probabil maine va aparea pe blog un articol unde va invit deschis sa discutam pe seama acestui subiect. Daniel pe marti, miercuri sau cand apar FEATURE astept un articol despre viata lui de la A la Z. Probabil penrtu noi fani formulei 1 nu doar ai lui Senna sau ai echipei McLaren ziua de 1 mai reprezinta ziua in care trebuie sa ne uitam la documentarul cu el si sa retraim fiecare clipa din viata acestui MARE pilot din Formula 1. Fara doar si poate 1 mai reprezinta ziua nu ziua in care sa iesi la gratar si figuri dinastea, reprezinta ziua in care sa iti amintesti ce pericole isi asuma un pilot din Formula 1 cand se urca in Cockpit (ma rog in 2011 riscurile sunt mai reduse decat acum 17 ani dar totusi ele mai exista). Prefer sa cred ca nu e zi de doliu al Formulei 1 si ca am pierdut un om care nu va mai aparea (aproximativ) decat peste 200 de ani.
Ultimele comentarii
94 in total