Cere si ti se va da... daca optiunea de culoare ar fi costat numai 5000E nici nu mai sarea in ochii fitosilor si incultilor din statele detinatoare de petrol. Asa nici nu cred ca vor fi prea multe modele in zona aceea cu o culoare normala, iar un adevarat fan Porsche va putea doar sa saliveze la macheta 1:43, daca si-o va permite pana si pe aceasta. I rest my case!
pe langa revoluţionarul motor rotativ care a fost eliminat din cauza marii prostii care se numeşte poluare...chestie de marketing pură şi bună doar pt taxare! Alt motor foarte interesant este cel în doi timpi care tot din acelaşi motiv a fost scos chiar din competiţiile sportive. Din păcate şi cele în 4 timpi urmează aceeaşi soarta mai devreme sau mai târziu împreună cu cele diesel. O să rămânem să mergem cu electricele şi ne vom uita în trecut cu mare admiraţie cum de foştii constructori au putut să obţină aşa mari fiabilităţi din nişte angrenaje aşa complicate. La gunoi cu troleibuzele! Dar cică asta se numeşte evoluţie... Trebuie să migrăm în masă spre energii regenerabîle din timp pt a nu fi obligaţi să o facem de guverne în ceea ce priveşte încălzirea si electricitatea în locuinţă. Sper că nu v-am afumat cu nişte inepţii pe care le consideraţi greşite dar cred că sunt mulţi care gândesc la fel ca şi mine.
Au sarit nitel prea mult ca si cei din f1 de la 3,0 la 2,4 ar fi mers si acolo o micsorare graduala a capacitatii la 2,8 sau chiar 2,6 la fel si aici in wrc s-a sarit putin cam repede, mai ales ca restul masinilor din grupa s2000 cu tractiune fata o sa aibe probabil motoare de 1,6 aspirate.
Dar este foarte bun downsizingul, se pot scoate in ziua de azi din motoare de 600cmc puteri de 140-145cp fara prea mari dificultati si fara turbine, asa ca mergeti inainte!
Ultimele comentarii
9 in total