Asta era problema la Obal... Logo-ul... Mizeria de Insignia de e legendara pentru ''fiabilitatea'' ei... si alte chestii de genul, ce sa zicem, rau ca si altii s-au luat dupa ei cu artificii de design si in rest sub e numa o bataie de joc!
Intrati pe forumuri de Opel nu neaparat romanesti, de orice nationalitate si o sa vedeti ce monument de fiabilitate negativa era Insignia, poate special a fost gandita asa sau poate au fost niste scapari majore la proiectanti... Mai mult de jumatate din problemele Opel erau datorate Insigniei! Ne auzim dupa aia, va salut cu faru' : - )
Acum 10 ani Evo 10 mr fq 400 din anglia avea 446 de cai la roata masurati de diverse dino-uri... Deci e tehnologie de acum 12-14 ani pe care nemtii ne-o vand ca noua. Singura chestie este ca e un euro mai sus ca si Mitsu, atata tot.
Oricum, Loeb este un fel de Schumacher al macadamului, un fel de Rossi al Gp-ului, la un interval de timp se nasc acesti super-campioni, acesti oameni pentru care s-a inventat titulatura de Megastar la fel ca si Michael Jackson, unii sunt mai modesti, altii mai emblematici, dar jos palaria, n-au rival pe unde concureaza... Europenii sunt destul de tari pe tipul acesta de disciplina!
Ultimele comentarii
9 in total