N-are nici pe departe alura unui coupe, asa cum are CLS-ul, ci mai degraba a unui seria 7 mai sportiv!
Asta nu inseamna ca n-arata bine. Chiar ma intreb cum vor fi vanzarile seriei 7 dupa lansarea acestui "Gran Coupe".
Orice ar fi, trebuia inca de la inceput sa laudam Automarket ca a avut drive-test cu un Mercedes-Benz, ceea ce este un MARE lucru :)) !!!
Nu prea vezi asa ceva pe aici!
S-a facut o comparatie intre un motor cu caracteristici apropiate care exista acum si nu a existat doar in 2006, si anume, cel de pe X5 30d. De ce o bati in cap cu motorul ala de 306 cai, nu stiu.
X5 40d este bi-turbo, iar comparatia nu era normala si logica. De altfel, un motor cu mai multi cai, cu doua turbine, dar care are mai putin cuplu decat cel de pe acest Merc :).
Sutimile de secunda la acceleratii sunt egale cu zero in viata reala, la astfel de masini.
@Adi-masina bunicica
Pe cealalta parte, cu noua tehnologie Active Curve( bare stabilizatoare active-decuplabile) reuseste ceea ce nu prea poate niciun alt model. Sa fie destul de bun in off-road si sa aiba un confort la rularea pe drumuri proaste de neegalat, dar si foarte dinamic pe drumuri virajate. ceea ce BMW nu a reusit pana acum.
X5 este doar dinamic...si atat. Cu off-road-ul n-are nicio legatura, iar la partea de confort nu sta foarte bine, imperfectiunile drumului simtindu-se cu mult mai mult decat intr-un ML si decat in ceilalti concurenti.
Deci pe partea tehnica, este sigur peste concurenta, stai calm.
Pe partea de design exterior as indrazni sa spun ca nu-i vreun pas inainte. Se putea mult mai bine. Probabil cu un pachet AMG s-ar imbunatati ceva.
Ultimele comentarii
47 in total