"...dar daca e asa cum ziceti voi..."
Tu dai verdictul asupra unei masini dupa testul dintr-o SINGURA publicatie?? Aiurea....si extrem de subiectiv!
" O diferenta de 0.5-1 l/100 km fata de un 1.0 sa zicem nu cred ca ar fi un argument suficient."
Mai adauga cuplul mult mai mare, livrat mult mai jos, sub 2000 rpm, specific motoarelor turbo, ceea ce se traduce prin consum mai mic, confort si eficienta in exploatare, nefiind nevoit sa turezi prea tare ca sa simti "viata" motorului, asa cum tre' sa faci in cazul motoarelor aspirate.
Of, ma, pilotule! Ai sa stai toata ziua la 5000!!! Ce sa spunem?! Cica la drum lung! Ce faci la drum lung cu o masina asa mica, decat sa mergi normal??? Nici la 150 km/h probabil n-ai 5000 rpm.
Asa ce va mai place s-o "ardeti" aiurea, voi astia, viteji pe site-uri, cand in realitate, se loveste lumea de voi pe banda de langa ax, la 80 km/h, si rupeti frana in curbe. Astia-s cei mai viteji pe site-uri.
Ai cuplul maxim la 1900. Prin urmare, ca sa ajungi la 5000, tre' sa fii doar curios, ori sa fii jurnalist auto, altfel e inutil.
Ce problema mare era! Zgomotul la 5000 rpm!
Este un motor excelent. Cilindree f. mica, costuri de intretinere extrem de mici( asigurare, impozit, schimburi de ulei, etc), iar ca performante este mai mult decat decent.
Cuplu mai mult decat suficient pt. greutatea masinii, livrat la turatie destul de joasa, specific motoarelor turbo, etc.
Ca masina....e Fiat....si cam atat. Dar ca motorizari, au cateva motoare destul de reusite, printre care si asta.
Clarkson vorbea atunci de SL 65 AMG Black Series, LOL.
Aia e o supersportiva si n-are nicio legatura cu suspensia unui SL simplu, chiar si AMG.
Cum sa amesteci chiar asa ceea ce vezi?!
Ultimele comentarii
47 in total