@dumbravaandrei
La aproape orice masina se poate obtine consumul din carte, numai ca trebuie sa fii ceva temperat, dar il obtii si e cat se poate de real.
In schimb, modul de exploatare al masinilor de serviciu poate parea ireal pt. cine nu a mai vazut :). Deci consumurile date de tine cu masinile din compania ta sunt la fel de irelevante, pt. ca alea sunt niste consumuri realizate intr-un stil de condus...mai mult decat alert... ca sa nu zic ca "dati in ele ca-n hotii de cai" :). Stiu prea bine cum sta treaba cu masinile bunisoare de serviciu...service gratis, combustibil gratis.
Un om normal, cu un stil normal si corect, nici mosnegeste, dar nici nebuneste, poate obtine consumuri cu mult mai bune decat ce ai prezentat tu acolo.
Pfff, abia acum am vazut ca ai 11 ani :)!
Totusi, asa, ca fapt divers, la varsta asta eu asta eu nu comentam nimic. Taceam, priveam, ma informam si abia apoi trageam niste cocluzii!
Deci varsta nu te scuza!
Mai, cunoscatori penibili! Ce tot o "ardeti" cu tipul uleiului folosit?
Un anumit tip de ulei se foloseste in functie de cum este construit un motor de producator SI NU dupa rulajul lui.
Sunt o gramada de motoare la care se foloseste 10W-40 din fabrica.
Sunt foarte putine cazuri in care trebuie sa folosesti alt tip de ulei, decat cel dat de producator, dat fiind rulajul foarte mare.
Asa ca nu mai fiti voi carcatosi penibili si inventanti legende stupide, cum ca daca foloseste 10W-40, nu stiu ca fel de motor e. Astea-s teorii inventate de voi, forumisti cu 10 km pe zi de mers cu masina si experienta zero.
Sunt motoare care au folosit 10W-40 de noi, cu 300-400 000 km fara probleme, care va "ingroapa" motoarele voastre "deosebite" si "performante", ce folosesc uleiuri mai putin vascoase.
Ce teorie conspirativa au scos ei! Motorul e "varza" ca foloseste nu stiu ce tip de ulei :)).
Ultimele comentarii
47 in total