Si apropo de MALL, vezi ca nu e chiar in camp. Acolo e o zona comerciala, cu Hornbach,McDonalds, LIDL...
Si pentru alimentarea suplimentara(peste 2MW), trebuia sa traverseze DN1. Asta insemna costuri, timp suplimentar...Tot spun de timp, costuri.
Dar, da. Fiecare cu parerea lui. :)
Era un exemplu, nu stau sa fac studiu de caz despre zgarcenia unui dezvoltator.
Si pana la urma fiecare isi face calculele lui, nu e treaba mea sa comentez.
Off.
Vorbiti din povesti.
Exemplu concret: Noul Mall din Balotesti, a trebuit sa se limiteze la 2MW ptr ca nu mai era energie in zona. Trebuia o investitie de cateva milioane de euro, daca voiau sa depaseasca cei 2MW.
SI nu, ENEL nu plateste bani pentru racordare!
Degeaba avem "monstri comunisti" si sistemul energetic nu are probleme, daca nu ai energie unde ai nevoie de ea.
Cum am zis timp si bani! Nu zic ca este imposibil.
2MW cat inseamna? 15 incarcatoare?
Nu stiu, mie imi plac cifrele. Cifrele de azi!
Faptul ca la Galati sau intr-un loc e o anumita rezerva de energie, nu inseamna ca poate sa ajunga imediat energia aia la Cluj.
Da, sistemul SEN este interconectat, dar lucrurile nu sunt asa de simple.
Ma rog, discutam discutii. Nu le stiu eu pe toate, timpul o sa ne spuna tot.
Eu nu pariez pe electrice. O tehnologie veche, implementata cu materiale mai bune. Daca nu era frenezia "save the planet" electrica nu avea nici o sansa!
Sa salvam planeta, dar nu asa.
@Edikkk: Lasa America. De Norvegia ce sa mai zic? Ei isi incalzesc casele cu electricitate. De ce oare?
Hai sa vorbim in Romania, unde se opresc proiecte, pentru ca nu au infrastructura de transport pentru energia electrica. Si nu vorbesc din basme!
Totul se poate face, dar cu bani si in timp.
Probabil nu o sa fie probleme, pentru ca nu se cumpara multe masini electrice.
Dar eu vorbeam principial, tu vezi un viitor electric cu tehnologia actuala?
Ce e gresit la calculul lui Kiro? Argumenteaza!
Nu merge cu ... la aia merge. Ce merge la altul, la tine poate sa nu mearga.
Ultimele comentarii
158 in total