@Edikkk
Tot ne zici de sonde, bujii si injectoare. Nu se schimba alea asa des, sa-ti dea peste cap bugetul.
Sunt complexe masinile termice, dar momentan se pot repara relativ usor.
Cele mai mari cheltuieli nu sunt la motor, sunt tot acolo unde si electricele trebuie sa decarteze.
Electricele au si ele lichid de frana, au antigel si unele au ulei in transmisie(daca au) - pe parte de fluide.
Si dupa 10 ani(cu aprox) trebuie schimbate bateriile si se duc toate calculele legate de costuri.
E frumos cu electrica, dar nu e totul doar roz.
@Bolovan si @Edikk
Suntem si noi obligati sa respectam NZEB, dar sa stii ca nici prin afara nu i-am vazut sa se gandeasca prea mult la NZEB. Asa ca mai coboara vesticii de pe piedestal ca ...
De unde stiti de standardele din vest? Ati depus ceva documentatii sau ...? Si nu sunt ironic dar vreau sa aflu din experienta voastra.
@pipo
Mie mi se pare ok 1.6TGDI. Nu cred ca este nevoie de mai mult, pentru ce reprezinta Sportage-ul.
Oricum (la modelul actual) nu se mai vinde 2.0 CRDI si nu prea mai ai alternativa la 1.6 TGDI.
Ultimele comentarii
158 in total