Stiu ca nu sunt adaugate oferte si rabla, dar la i20-ul ajunge pretul pe la 14k cu rabla si reducerile permanente de 1500 euro. E ceva diferente intre pretul de lista si pretul efectiv pe care-l platesti.
Daca luam motorul de 1.2 aspirat, care mi se pare mult mai ok ajunge pe la 10k.
Stiu ca e bine sa comparam pretul de lista, dar uneori....nu stiu cat e de ok.
Pe unele modele(gen polo, fabia) se plateste fiecare optiune si la hyundai vin pe pachete. La pretul ala de 19K nu prea ai ce sa mai adaugi, dar la vag poti sa te duci foarte sus cu optiuni adaugate.
Ce se mai lauda toti producatorii cu wallbox-urile prin poze la masinile electrice. :))
Stai ceva pe langa wallbox, cand vrei sa salvezi planeta si cred ca trebuie sa stii cum arata masina.
@Sandu
Nu asta e calea. Fiecare face ce vrea cu banul lui.
Sa taxexi masina in oras, sa limitezi numarul masinilor in oras prin oferirea unor alternative viabile la masina, da!
In afara de metrou, cel putin in Bucuresti, nu ai alternative la masina. Si da, masina electrica...nu e o alternativa.
Ultimele comentarii
158 in total