F1 are nevoie de un echilibru intre spectacol si tehnologie.Deoarece iata ca nu in toate cazurile aceasta este buna.Pentru ca teoretic asta e esenta F1.Practic avem dezvoltarea a noi tehnologi ce urmeaza a fi implementate pe viitor pe masinile de serie.Asta este un lucru bun dar nu când acapareaza aproape in totalitate competitia.Plus ca schimbarile majore sunt insemnate de lucruri marunte.DE ex monoposturile de F1 din zilele noastre nu sunt facute sa se poata apropia si rula unul in spatele celuilalt.Daca nu ar exista DRS numarul depasirilor intr-o cursa le-am putea numara pe degete.Pneurile care livreaza performanta indelungata (cea ce ar fi interesant de dezvoltat pentru cei de la Pirelli dar momentan F1 nu cere asa ceva).realimentarea in timpul cursei si startul de pe loc dupa un safty car sunt doar cateva dintre acestea.Siguranta este singurul lucru cu adevarat evoluat la nivelul de care este nevoie dar de la o vreme...vreau sa zic ca sigur se putea face ceva mai bun si mai estetic decat Halo.Fara un echilibru intre tehnologie si competitia in sine F1 va mai pierde si mai mult din fani.Plus ca majoritatea care am mai ramas suntem cei care s-au indragostit de sportul asta de pe vremea sau pentru vremea când F1 era altceva decat este azi.Incercati sa va uitati cu cu un prieten care nu are vre-o treaba cu F1 la un GP.Putin probabil sa-i placa sau chiar sa se uite pana la final.Cumva e trist.Pentru ca nu asta trebuie sa fie.Hamilton nu a putut trece de Vettel cu o masina superioara.Mercedes nu e la alt nivel doar in calificari.Acolo e de neoprit.In cursa e ceva mai echilibrat.Parca a fost la Monte Carlo.O cursa slaba cu depasiri limitate.DE acea Bottas s-a facut de ras cu un rezultat slab.de aceea Hass a ocupat locuri atat de inaintate pentru ei. De aceea am putut observa un spectacol atat de slab din partea întregului pluton.Oricum Mercedes va fi de neneoprit pe circuitele ce urmeaza.Australia a fost o cursa de moral mai mult sau mai putin meritata pentru cei de la Ferarri.Noroc chior de care nu prea ai de ce sa te bucuri.
Cam penibil incidentul lui Bottas tinand cont ca acesta s-a petrecut in turul de formare.Oricum se mai intampla.E om.Nu inseamna ca gata nu e un pilot de top.De exemplu Verstappen imi vine primul in minte ca un pilot ce comite astfel de mici erori dar cu urmari destul de mari.Wiliams inca e un dezastru.Credeam ca odata cu sosirea lui Paddy Lowe la echipa se va schimba treaba.Force India in aceasi situatie.
Mercedes a castigat iar.In anii trecuti in special din 2015 monopostul Mercedes avea probleme pe circuite stradale cu viraje de viteza mica in special dar nu numai.Acum treaba s-a schimbat se pare.Oare ce parere au cei de la Red Bull de acest sasiu?Ferarri au facut invers.Doar ca ma indoiesc ca motorul Mercedes nu se va mentine in ciuda progreselor Ferarri in dezvoltarea cat mai mare a valorii Top Speed.
Parca si Alonso spunea asta acum cativa ani.Dar sunt multi piloti cu performante asemanatoare sau chiar mai bune de-a lungul anilor.Asta inseamna ca astfel de afirmatii sunt exageratae.Si Bottas a facut asta de exemplu.Cu o masina atat de buna + DRS si Ericsson reusea o astfel de performanta ,,inegalabila,,.Asta nu ar fi insemnat ca Marcus Ericsson e cel mai bun la depasit.Ricciardo e un pilot special dar pentru Red Bull altcineva e Superstar-ul.Fara indoiala Max e mai rapid si se vede asta in calificari dar in cursa e fix invers asta datorita gestiuni slabe a pneurilor abordate de olandez.
@AyrtonSenna1991.O adevarata echipa adevarata de F1 isi pune pe picior de egalitate pilotii atat timp cat sunt egali ca prestatii si rezultate,deci e ok ca un debutant sa fie pe picior de egalitate cu un dublu campion.Mai departe nu cred ca daca in loc de Hamilton era un pilot asemanator Ron Dennis il privea altfel pe Alonso.
Ultimele comentarii
140 in total