Comentarile din timpul cursei la care participa Marinescu sunt mult mai bune - cuprind mult mai multe informatii, nu modifica sensul celor spuse in "team radio" si este mult mai precis la a identifica pilotii si ceea ce se intampla pe pista.
Spatele pierde foarte multa apasare aerodinamica si foarte important tubioanele sunt injumatatite.
Aceasta modificare imi pare cea mai ieftina de aplicat si cu efectul cel mai mare.
Chiar si anul acesta vad ca daca di9ferenta intre timpii unor 2 piloti este de sub 1 sec pe tur depasirea este 99% imposibila.
Sa critici echipa pe "team radio".
Mclaren l-a sustinut foarte mult insa englezii isi pot schimba preferinta instant catre coechipierul lui care este mult mai cerebral si care a adus un rezultat foarte bun.
Jocul de-a copilul rasfatat nu poate merge de prea multe ori.
Conform regulamentului pilotii pot schimbat o singura data trasa pentru a se apara/atac - adica nu pot face zig-zaguri.
Alonso a ales interiorul virajului - si nu a fost cu nimic mai disperat decat Hamilton sau Webber. Rotiile s-au blocat pe partea dreapta pentru ca aderenta in acea zona era mai mica fiind o portiune in afara liniei ideale - ca atare mai putin umblata (mai putin incarcata cu cauciuc); in plus pe multe circuite cu preponderenta mare a virajelor pe o anumite parte sunt piloti care seteaza masina sa devina supraviratoare si pe franare printro presiune mai mare pe partea virajului.
Din duelul celor 3 masini am observat ca Ferrari sta cel mai bine pe franare, Mclaren ceea ce stim cu totii, sta cel mai bine pe top speed iar Red Bull este cea mai manevrabila in regim de tractiune neutra sau negativa.
Ultimele comentarii
115 in total