Alonso scoate timpi mai buni in cursa constant decat Massa.
Massa are probleme in a-si seta masina, gen pierderea aderentei pe fata mai tot timpul la penultimul viraj din Australia - lucru imputabil direct lui. Pierdea circa 0.2 numai in virajul ala.
"Avem sentimentul ca si-a dezvoltat calitatile in ultimii ani intr-un pilot la fel de bun ca oricare altul de pe grila de start", a declarat Domenicali." - insasi declaratia lui Domenicali il face de cacao. Dupa multi ani.... a devenit ca un oricare altul.
Pentru locul celor dintre cei mai buni il avem pe Alonso.
de era foarte greu de depasit Button in conditiile lipsei ambreiajului.
http://www.youtube.com/watch?v=ZB5wvohMfV4
In zona apexului era nevoie de o acelerare scurta, falsa, pentru a putea alege "viteza" corecta - lucru care determina o pirdere de timp si facea imposibila o iesire buna din curba.
Sa faci treaba asta 50+ tururi de 4-5 ori pe tur si sa scoti timp mai bun decat Massa arata cine-i "taticul" intr-ale pilotajului la Ferrari.
Din film se observa o buna viteza de top a Ferrariului comparat cu Mclaren-ul, probabil folosind tot ce putea da motorul respectiv (well.... si-a dat si duhul...)
Kubica - arata ca are mare stofa; foarte rapid si fara greseala obtine un al doilea rezultat bun consecutiv.
Sutil - wow!! nu a avut nici o problema in a-l tine pe Hamilton, nu tu franari diperate nu nimic; avea grija sa aibe iesiri foarte curate din curbele din-naintea pasajelor lungi si si-a facut viata mai usoara.
Hamilton - pentru modul in care se foloseste de viteza de top a masinii si face depasiri multe fara efort.
Alonso - care a facut o cursa intreaga fara ambreiaj. Cu timpii obtinuti iti vine a spune ca nici nu avea nevoie de piesa aia. Nu e asa - se simtea mai ales pe zonele de franare cu motorul un zgomot ciudat, lucru evidentiat si de "Beu" Marinescu. Probabil asta este si cauza pentru care motorul a incasat mai multe decat trebuia pe schimbarea vitezei in jos pe zona curbelor 5-6.
Ce nu mi-a placut:
La Red Bull este evidenta preferinta echipei catre Vettel.
Cand Webber era in spatele lui Vettel echipa nu stia ce fel de mesaje sa-i transmita numai sa nu-l mai puna pe "print" sub presiune. La Mclaren si Ferrari nu exista genul asta de dialog dinspre pitlane.
Ferrari a fost in contratimp cu deciziile strategice si sambata si duminica. Parca se uitau la alt buletin meteo si si-au trimis ambii piloti foarte tarziu in tururile de calificare sau la schimbarea de pneuri.
Ultimele comentarii
115 in total