Mercedes nu are un nou sasiu.
Conform regulamentului sasiul odata omologat, inainte de a incepe campionatul, nu mai poate suferi modificari.
Ceea ce a facut Mercedes este prelungirea nasului, este considerata parte a aripii fata - nu a sasiului, si a impins rotiile in fata prin intermediul barelor de suspensie. Aceasta modificare o poate opera oricare echipa.
Ce a facut inteligent Mercedes este neincluderea in sasiu partii superioare a carcasei astfel incat sa o poata modifica. E singura echipa cu aerisirea de sus neinclusa in sasiu.
Bravo Webber si pacat pentru performanta de exceptie a lui Hamilton.
Ferrari a avut probleme tot weekendul pe sectoarele 2 si 3, sectoare lente unde conteaza aderenta mecanica si tractiunea.
Daca nu resuesc sa descopere cauza vor avea mari probleme la Monaco unde aerodinamica nu mai joaca un rol important decat in 2-3 viraje maxim restul revenind suspensiilor si setarilor de balans.
L-a atacat pe Massa cum l-ar fi atacat pe oricare alt pilot.
Asta a spus si el. Hamilton nu ar fi facut aceiasi manevra cu Button daca avea ocazia?
offtopic - in transmisia BBC (care te face sa crezi ca vezi alt show decat la Tvr) au specificat ca Button a ales sa mearga in calificari direct cu setarile de ploaie.
Nico este un pilot foarte bun cu nimic mai prejos lui Vettel.
Sa fi constant primul in echipa de ani de zile, sa fi mai rapid decat Schumacher inseamna ceva.
Daca nu observi asta esti rauvoitor.
Si Sutil este un pilot foarte bun. Nu va uitati doar la rezultatele din Formula 1. I-am urmarit pe acesti piloti si in competitiile premergatoare si sunt de exceptie.
In aceste competitii materialul tehnic este aproape identic si poti vedea mai mult pilotul comparativ cu Formula 1.
Nu linia de piloti de la Mercedes este problema.
Ultimele comentarii
115 in total