Cel mai ciudat mi s-a parut faptul ca Renault si Red Bull au propus o varianta asemanatoare cu cea de la Toyota si le-a fost respinsa in conditiile in care FIA nu a clarificat de ce unul era legal si celalalt nu.
Faptul ca folosirea acestor difuzoare contravin principiului de a usura depasirile, ca implica costuri mult mai mari adoptarea lor decat renuntarea la ele ma face sa trag concluzia ca FIA a manageriat foarte prost aceasta disputa.
Ramane de vazut cat timp le va lua celor 7 echipe adoptarea unor solutii complete (difuzor, placa, suspensii spate, mutarea altor componente, rebalansare, schimbare eleron fata si deflectoare pentru a introduce cat mai mult aer sub masina). Pentru mine din punctul ala incepe campionatul, asa mi se pare corect - ca toti sa beneficieze de aceleasi reguli.
Dupa 2 curse sunt impresionat de masina Red Bull care pare a avea cea mai buna apasare aerodinamica dintre masinile fara difuzor reclamat. Ferrari pare imediat in urma lor si probabil ca dupa decizia care se va lua pe 14 apr aceste 2 echipe se vor intercala intre Brown GP, Toyota si Williams (doar Rosberg).
Pacat ca am fost privati de o jumatate din cursa si totodata pacat pentru piloti care acumuleaza mai putine punncte decat normal.
Urmatoarea "cursa" este marti 14 aprilie cand vom afla cum trebuie "interpretat" regulamentul :D.
Nu sunt 100% sigur insa am auzit de la 2 surse ca licenta pentru Formula 1 in Romania este achizitionata de o firma, a carui actionar este Victor Bonifaciu. Aceasta firma vinde la randul ei catre TVR si mai are in plus si un cuvant greu de spus in privinta comentatorilor.
Trist pentru ca daca este adevarat nu conteaza cate mailuri, gen ca al Npacurar, s-ar trimite - tot nu s-ar lua nici o decizie.
Pot accepta ca sunt multi fani Mclaren si/sau Hamilton si, de asemenea, ca nu tuturor trebuie sa le placa un pilot anume, fie el si campion.
Pentru cei care nu pricep ce face Alonso - in ultima jumatate a anului 2008 Alonso a castigat cele mai multe puncte in conditiile in care Renault era cel mult a patra masina ca performanta. Asta nu o poti face fara sa fi macar intre primii piloti. Poti sa ai noroc o cursa sau doua insa nu o jumatate de campionat.
Martin Brundle, David Couldhard il considera pe Alonso cel mai bun pilot si nu cred ca le-ar fi fost greu sa declare aste despre altul daca ar fi gandit altceva.
In alta ordine de ideei toti pilotii din F1 sunt de exceptie, diferenta de viteza dintre ei este mica - si a spune despre unul sau altul ca sunt piloti prosti sau doar prosti nu se cade a fi spus decat de catre cineva care a atins cel putin acelasi nivel de performanta, fie el si in alt domeniul decat cel al F1. Mai uitativa in oglinda inainte de a improsca.
Alonso a facut cunoscut faptul ca Mclaren l-a dezavantajat in raport cu Hamilton inca din 2007. Nu trebuia sa faca o conferinta de presa special pentru tine.
Iar faptul ca cei de la Mclaren mint i-a costat 100 mil tot in 2007.
Alonso a construit o masina dupa care a beneficiat si Hamilton pe cand viceversa nu e valabila si fara aceea declasare din Ungaria, cu o foarte mare probabilitate, ar fi avut mai multe puncte decat Lewis.
Ultimele comentarii
115 in total