tocmai in perioada cand FIA se bate cu pumnii in piept ca vor sa micsoreze costurile?
Puteau sa impuna acelasi Kers pentru toate echipele la un cost mic - gen cum vor fi motoarele din sezonul viitor, incepand cu anul urmator sau atunci cand FOTA ar fi fost de acord cu el.
Iar BMW care s-a opus restului de echipe acum sta foarte prost, semn ca nu a cheltuit banii in directia care trebuia si in plus ei detin o formula proprie unde puteau testa sistemul daca vroiau neaparat sa-l dezvolte pentru masiniile de serie.
Cum fiecare pilot are propriul stil de pilotaj asa se pot pierde sau castiga cateva sutimi de secunda prin prepararea masinilor pe "neve".
Intre a primi o masina si doar a te urca in ea sa scoti tot ce poti (ceea ce se spune despre Kimi) si intre a participa cu cerinte, pareri, feedback la crearea uneia noi si apoi sa scoti tot ce poti din ea e diferenta mare.
Nu numai David C il vede pe Alonso cel mai bun pilot pentru constructia de masini ci si alti piloti din insula, inclusiv echipa de comentatori ITV/BBC.
Ii aveau la indemana pe Hamilton si Button si totusi l-au indicat pe spaniol ca fiind the best at the moment.
Am observat ca Alonso nu are obiceiul de a fi "diplomat". Cand nu i-a mers masina a spus-o fara ocolisuri si asta ma face sa cred ca declaratiile lui despre masina de anul acesta cum ca nu ar avea nici o hiba ci doar nu s-a ajuns la potentialul ei maxim ma face sa-i iau in calcul declaratia.
Anul trecut a castigat cele mai multe puncte in a doua jumatate a sezonului, si atat timp cat mai multe echipe isi impart punctele la inceput de sezon atunci sunt sanse sa vedem campionatul castigat de echipe din plutonul secund dar care in urmatoarele 3 curse imbunatatesc substantial masina.
pentru care Renault, Ferrari si Kubica au renuntat la KERS acest weekend.
Ajuta putin si la balansul masinii dar nu intratat cat sa fi renuntat la el insa toti pilotii s-au aratat iritati de seturile de anvelope alese pentru cursa de oficiali.
Brown GP uzeaza mai putin pneurile pentru ca au cea mai buna apasare aerodinamica si un centrul de greutate al masinii mai coborat decat concurenta.
Ultimele comentarii
115 in total