Brawn GP are o masina pentru care Honda a platit foarte mult, foarte posibil cel mai mult. In momentul in care Super Aguri a iesit din competitie echipa tehnica s-a alaturat celei de la Honda, care abandonase total proiectul Honda 2008, si s-au concentrat exclusiv pe masina pentru 2009. Honda are cele mai multe tunele de vant si toate au functionat din plin pentru realizarea masinii care acum il face campion pe Button. Brawn GP are momentan peste 700 de angajati.
Dorru - Brawn GP are o masina la care au lucrat 2 echipe de ingineri tot anul 2008 - Honda si Super Aguri. Honda a bagat sume imense in aceasta masina asa ca nu poti compara nou venitii cu Brawn GP care are peste 700 de angajati.
Pentru cei mai tineri - au fost sezoane in ani 80 si inceputul anilor 90 cand erau echipe nou intrate care se retrageau dupa cateva curse intrucat erau la ani lumina distanta de concurentii obisnuiti.
Problema FOTA este ca un buget limitat nu poate fi urmarit de catre nimeni si toti vor incerca sa triseze. Diverse cheltuieli si angajati pot fi trecute pe alte firme, greu de controlat cu contracte false pentru a reduce costurile si cea mai mare pacaleala este ca toti se vor declara in bugetul maxim, timp de 5-10 curse o sa beneficieze de teste libere si pe urma pot declara ca au depasit bugetul.... ce mai face FIA atunci? incepe sa le taie din rpm si aripioare??
Ultimele comentarii
115 in total