Mclaren are foarte bine pus la punct sistemul pentru aderenta mecanica (suspensii, tractiune) iar Hungaroring si Valencia au fost circuite care s-au pretat la asa ceva.
Spa cere o buna aderenta aerodinamica pentru ca are multe viraje lungi si de viteza mare (moment in care dispare orice aport al aderentei mecanice).
La Spa Red Bull si Renault pot urca pozitii importante in calificari/cursa.
si RFactor este cel mai bun. Este pur si simplu cu o clasa peste toate celelalte.
Jocul permite adaugarea de moduri care sunt facute de diferite grupuri de impatitmiti, foarte bine organizati si foarte priceputi.
Astfel veti putea gasi mai multe variante pentru fiecare an, ma refer doar la F1, pentru ca puteti incerca orice serie de masini.
In momentul in care scoti "ajutoarele" ai parte de cea mai buna simulare dintre toate produsele scoase pe piata pana in momentul de fata.
Eu va recomand macar sa-l incercati cu moduri de la Fsone, MMG, WCP, CTDP.
O sa vedem echipe cu personal tehnic angajat pe posturi de marketing.
La fel o sa inceapa era contractelor mici cu furnizorii externi si in paralel si concomitent un alt contract intre acelasi furnizor (sau companie sora) si o alta companie din cercul celei de F1. (ex: daca acum franele costa 10 mil /an inceand cu 2011 Ferrari va avea aceleasi frane cu 1mil, dar Fiat va achizitiona un surplus de frane de 9 mil.) Cum se poate depista treaba asta? nu prea ai cum pentru ca ei vor gasi scheme mai complicate.
Cei care vor avea bani vor gasi o cale prin care sa-i foloseasca.
Numai un campionat cu sasiu, motor si pneuri standard poate duce la ceea ce viseaza FIA in momentul de fata. Numai ca acel sport nu se va putea numi tot Formula1.
Toti specialisti din acest sport spun ca diferenta intre cel mai slab si cel mai bun pilot este de maxim 1 secunda pe cand intre cel mai bun monopost si cel mai slab este de pana la 3-4 sec pe tur de cursa.
Pilotii ca Schumy si Alonso contribuie direct la cele 3-4 sec ale masinii cu circa 0.5-0.7 prin lucru excelent cu inginerii.
Parerea revistelor din Anglia este ca Renault este la nivelul care il afiseaza Piquet si ca Alonso reuseste prin acea diferenta, de exceptie, sa fie, aproape mereu, mult mai in fata.
Ne vom lamuri de acest lucru la sfarsitul sezonului urmarind diferenta intre el si Grosjean.
Ce vreau sa spun e ca masina determina campionul intro mai mare masura decat doar purul talent de a pilota si seta masini. Mai trebuie sa ai talentul (norocul) sa fi cand trebuie in ce masina trebuie. E si asta un mare talent.
nu ar fi putut face nimic intro masina total noua lui.
Momentan se conduce cu totul altfel masina decat ceea cu care era el obisnuit el acum cativa ani. Pana sa intelegi noua masina si sa ajungi sa scoti maximul din ea, asa cum el se pricepea foarte bine, ar fi durat multe mii de km parcursi - din pacate fix in curse.
Nu mai spun ca sunt sanse 50-50% ca masina actuala sa nu i se potriveasca stilului lui de pilotaj si ar fi picat in derizoriu - lucru care nu-l merita.
Pentru cei care nu cunosc diferentele intre masina cu care concura Schumy pe vremuri si cea actuala:
- controlul tractiunii scos
- balansul greutatii modificat foarte mult
- chiar daca el pe vremuri a mers pe slick anul acesta Bridgestone a gresit si a facut pneul fata prea lat >> presiune mai mica decat se asteptau pilotii - ia timp pana te obisnuiesti si pana poti integra asta in setup-ul masinii
- aderenta mecanica marita si cea aerodinamica scazuta >> momente diferite de pierdere aderenta
- si nu in ultimul rand conditia fizica care nu cred ca si-a mentinut-o la nivelul la care s-a retras.
Cine intelege sportul asta pricepe ca nu doar talentul pur si inima mare a pilotului inseamna totul - intelege ca Schumi ar fi parut o ca o marioneta penibila in comparatie cu Kimi si de aici ar fi inceput sa-i fie puse la indoiala toate realizarile.
Ultimele comentarii
115 in total